MENU

Εφαρμόζοντας όλη την τεχνολογία που είχαν στη διάθεσή τους, θέλησαν να κατασκευάσουν έναν διαχρονικό, μικρού κυβισμού, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με ευχάριστη αλλά και αποδοτική λειτουργία σε ένα σύγχρονο περιβάλλον. Και με αυτόν τον τρόπο, να δημιουργήσουν μια ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα ανεξαρτήτως επιπέδου εμπειρίας αναβάτη, που θα προσφέρει ένα ποιοτικό μηχανικό σύνολο, διαχρονικό στυλ και υπερηφάνεια στον ιδιοκτήτη της, σε μια πολύ προσιτή τιμή.

Η Honda έχει τεράστια εμπειρία στη δημιουργία μοτοσυκλετών για όλους τους αναβάτες. Και με έναν ολοένα αυξανόμενο αριθμό μοτοσυκλετών να εμπίπτουν στην κατηγορία Α2 για να προσελκύσουν ένα νεότερο ηλικιακά κοινό στην κουλτούρα των δύο τροχών, είναι η κατάλληλη στιγμή για να προσθέσει στην ευρωπαϊκή γκάμα της ένα μοντέλο εμπνευσμένο από το παρελθόν, αλλά προσανατολισμένο στο μέλλον. Η GB350S πετυχαίνει ακριβώς αυτό.

Είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσει - ή να συνεχίσει κάποιος–την περιπλάνησή του στο κόσμο των δύο τροχών και να απολαύσει ό,τι θα φέρει αυτό το ταξίδι: συντροφιά, κοινές στιγμές και νέους ορίζοντες. Κατάλληλη για χαλαρές παρεΐστικες βόλτες αλλά και για πιο μακρινές εξορμήσεις, η GB350S επιτυγχάνει αβίαστα τους στόχους που της έχουν τεθεί, με αυθεντική γοητεία και είναι πρόθυμη να ικανοποιήσει κάθε είδους επιθυμία για customizing. 

Ο αερόψυκτος, SOHC κινητήρας 348 κ.εκ. με HSTC αποδίδει μέγιστη ισχύ 21,1Ps/15,5 kW και ροπή 29,0 Nm, με έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Είναι επίσης υποτετράγωνος, με βολάν μεγάλης αδρανειακής μάζας - ρυθμισμένος ώστε να παρέχει την απολαυστική αίσθηση που χαρακτηρίζει έναν μονοκύλινδρο κινητήρα, με έντονο χαρακτήρα και ξεχωριστό ήχο. Το κιβώτιο πέντε σχέσεων με μακριά κλιμάκωση, διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) για ομαλές αλλαγές σχέσεων.

Η GB350S είναι μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να κινείται με ευελιξία στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Το ατσάλινο ημίδιπλο πλαίσιο παρέχει σταθερότητα και ασφάλεια, η συνολική γεωμετρία προσφέρει μικρή ακτίνα στροφής, ενώ τόσο το κέντρο βάρους, όσο και το ύψος της σέλας είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mmκαι τα διπλά πίσω αμορτισέρ, προσφέρουν άνεση και αποτελεσματική απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ την πέδηση εξασφαλίζουν οι δίσκοι 310 mm εμπρός/240 mm πίσω και τοABS. Οι τροχοί εμπρός / πίσω είναι 19 και 17 ιντσών αντίστοιχα.

Σκόπιμα διακριτική, η σχεδίαση αποτίει φόρο τιμής στην ένδοξη ιστορία των roadster της Honda με το ατσάλινο ρεζερβουάρ καυσίμου, τα πλαϊνά πάνελ από ρητίνη, το μπροστινό φτερό και τις κομψές μαύρες λεπτομέρειες στον κινητήρα και σε διάφορα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας. Ο φωτισμός είναι πλήρωςLED, με τον στρογγυλό προβολέα να ξεχωρίζει, ενώ ένα συμπαγές αναλογικό ταχύμετρο βρίσκεται στο κέντρο μιας ελκυστικής οθόνης οργάνων.

Μια γκάμα από Γνήσια Αξεσουάρ Honda διατίθεται για την GB350S και περιλαμβάνουν μεγάλες και μικρές μαλακές πλαϊνές βαλίτσες, διάφορες ζελατίνες και κάγκελα προστασίας κινητήρα.

Η 25YMGB350Sθα διατίθεται στις ακόλουθες χρωματικές επιλογές:

•    Puco Blue
•    Gunmetal Black Metallic
•    Pearl Deep Mud Gray

Με έναν δυνατό χαρακτήρα, ο 348cc SOHC 2-βάλβιδος αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας ενσαρκώνει μία νέα σχεδίαση που δημιουργεί ιδιαίτερη αίσθηση πέρα απότις απολαυστικές επιδόσεις του. Οι μηχανικοί εξέλιξης της Hondaήθελαν να δημιουργήσουν τον σωστό «παλμό» από την ενέργεια της καύσης και το βαρύ βολάν - τον οποίο ο αναβάτης αισθάνεται πολύ έντονα ως έναν ευχάριστο καρδιακό παλμό - ελαχιστοποιώντας παράλληλα τους κραδασμούς. 
 
Το περίγραμμα της GB350S είναι ο ορισμός ενός γνήσιου, ανόθευτου roadster της Honda, με απέριττο, διαχρονικό στυλ που παραπέμπει στις εμβληματικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος. Το σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου και τα πλαστικά πλαϊνά πάνελ εντυπωσιάζουν, όπως και το χαμηλό προφίλ της μονοκόμματης σέλας. Την όλη σχεδίαση ολοκληρώνουν τα εμπρός και πίσω φτερά υψηλής ποιότητας.

Στοιχεία όπως ο χαρακτηριστικός στρογγυλός προβολέας - με τρεις επάνω και μια κεντρική κάτω λυχνίαLED - και τα φλας LED προσθέτουν ένα διακριτικό στοιχείο νεωτερισμού και μια μοναδική φωτεινή υπογραφή. Οι μαύρες λεπτομέρειες όπως το ελκυστικό φινίρισμα κινητήρα (με γυαλισμένες λεπτομέρειες στα πτερύγια ψύξης), το πλαίσιο του προβολέα, τα καλάμια του πιρουνιού, το ψαλίδι, οι σωληνώσεις της εξάτμισης, οι τροχοί και τα πίσω αμορτισέρ, αναδεικνύουν περαιτέρω τις κλασικές γραμμές της μοτοσυκλέτας.

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Αερόψυκτος, 4-χρονος, 2-βάλβιδοςOHCμονοκύλινδρος

Κυβισμός

348 cc

ΔιάμετροςxΔιαδρομή(mm)

70 mm x 90.5 mm

Σχέση συμπίεσης

9.5

Μέγιστη ισχύς

21,1Ps/ 15.5 kW στις 5.500 σαλ.

Μέγιστη ροπή

29 Nm στις 3.000 σαλ.

Στάθμη θορύβου (dB)

Lurban:80.8 dB
Lwot:77 dB

Στατική στάθμη θορύβου(dB)

86 dB

Τελική ταχύτητα

114 km/h

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

2.5 L

Μίζα

Ηλεκτρική

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Ψεκασμός

PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

15 L

Εκπομπές CO2 (WMTC)

57 g/km

Κατανάλωση καυσίμου

2.5 L/100km

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Τύπος μπαταρίας

AGM

Χωρητικότητα μπαταρίας

12V  6.3Ah

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος

Τύπος κιβωτίου

5-τάχυτο χειροκίνητο

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2,175 mm x 790 mm x 1,100 mm

Μεταξόνιο

1.440 mm

Γωνία Κάστερ

27°

Ίχνο ςΤροχού

120 mm

Ύψος Σέλας

800 mm

Απόσταση από το έδαφος

168 mm

Βάρος(πλήρες υγρών)

178 kg

Ακτίνα στροφής

2.4 m

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

Τηλεσκοπικόπιρούνι41mm, διαδρομή 106 mm

Πίσω

Διπλά αμορτισέρ, διαδρομή 120 mm

Τροχοί

Εμπρός

19M/CXMT2.50 χυτό αλουμίνιο

Πίσω

17M/CXMT4.00 χυτό αλουμίνιο

Ελαστικό εμπρός

100/90R19 M/C (57H)

Ελαστικό πίσω

150/70R17 M/C (69H)

ΦΡΕΝΑ

ABS

2κάναλο ABS

Φρένο εμπρός

Διπίστονη δαγκάνα, δίσκος 310 mm

Φρένα πίσω

Μονοπίστονη δαγκάμα, δίσκος 240 mm

INSTRUMENTS & ELECTRICS

Όργανα

Αναλογικά όργανα και οθόνη LCD

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

HSTC

Ναι

Πρόσθετα χαρακτηριστικά

ESS

 

 

Η Honda που επιστρέφει πολλά χρόνια μετά... (pics)