Στην πραγματικότητα, τα γράμματα CUV έχουν κάνει και παλιότερα την εμφάνισή τους σε ένα όχημα της Honda, και για την ακρίβεια πριν από 30 χρόνια. Το πρώτο CUVES – Clean Urban Vehicle Electric Scooter - ήταν ένα μοντέλο μόνο για την ιαπωνική αγορά, που κυκλοφόρησε το 1994. Το CUVe: είναι ένα CleanUrbanVehicleέτοιμο για τη σύγχρονη εποχή.
Και ενώ το EM1 e: είναι ιδανικό για καθημερινές σύντομες μετακινήσεις, το CUVe: είναι πιο ώριμο με σημαντικά περισσότερες δυνατότητες, προσφέροντας μεταξένια ομαλή επιτάχυνση και τελική ταχύτητα παρόμοια με ενός σκούτερ 125cc με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).
Καθώς η τοπική νομοθεσία σχετικά με τη στάθμευση στις πόλεις σε όλη την Ευρώπη διαφοροποιεί τις παραμέτρους χρήσης οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το τοπίο της αστικής κινητικότητας αλλάζει, και το CUVe: είναι το τέλειο όχημα για να προσελκύσει πρωτοπόρους αναβάτες που επιθυμούν να ανταλλάξουν το παραδοσιακό τους σκούτερ ή να δοκιμάσουν την εμπειρία οδήγησης σε δύο τροχούς για πρώτη φορά.
Έξυπνα σχεδιασμένο, πλήρως εξοπλισμένο - και πλήρως συνδεδεμένο - το CUVe: είναι μπροστά από τις εξελίξεις. Εκτός απόEVείναι ταυτόχρονα ένα σκούτερ κανονικού μεγέθους με την υπογραφή της Honda με όλη την άνεση και την πρακτικότητα που αυτό συνεπάγεται.
Δύο εναλλάξιμες μπαταρίες 48V/1.3kW Honda Mobile Power Packe: βρίσκονται στην καρδιά του CUVe: παρέχοντας ισχύ στον πλαϊνό ηλεκτροκινητήρα (E-Drive Sidemotor) απόδοσης 8,16 Ps/ 6kW. Η τελική ταχύτητα είναι 83km/h με αυτονομία 70km* ενώ η λειτουργία ReverseAssist διευκολύνει τη διαδικασία στάθμευσης σε στενούς χώρους. Τα τρία ridingmodes– SPORT, STANDARD και ECON – παρέχουν πλήρη, ισορροπημένη ή «πιο μαλακή» απόδοση ισχύος που ασφαλώς επηρεάζει την αυτονομία.
Διαθέτοντας ένα επίπεδο πάτωμα, ο κομψός και μοντέρνος σχεδιασμός διακρίνεται για την απλότητά του. Ο φωτισμός είναι υψηλής ποιότητας LED, το φέρινγκ διαθέτει μία μικρή εσωτερική θήκη, και κάτω από τη σέλα υπάρχει ένας υδατοστεγής χώρος και μια θύρα φόρτισης USB-C. Μία οθόνη TFT πέντε ιντσών είναι στάνταρ στις βασικές εκδόσεις, ενώ τα μοντέλα RoadsyncDuo διαθέτουν μία πλήρως συνδεδεμένη οθόνη TFT επτά ιντσών που υποστηρίζει πλοήγηση και άλλες λειτουργίες και προβάλλει πληροφορίες ειδικές για το EV όσον αφορά τη διαδρομή και τις επιλογές φόρτισης. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό άνεσης είναι το SmartKey.
Το υποπλαίσιο από ατσάλι, το τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm και τα διπλά πίσω αμορτισέρ απαρτίζουν το πλαίσιο. Οι τροχοί είναι 12 ιντσών ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται δίσκο εμπρός ταμπούρο πίσω. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται η πίσω σχάρα.
Όπως και με το EM1 e:, το CUVe:, μαζί με το Honda Mobile Power Packe: και τον φορτιστή, θα είναι διαθέσιμο στους πελάτες με βάση ένα πρόγραμμα χρηματοδοτικής μίσθωσης, ενοικίασης, αγοράς ή συνδρομής, ανάλογα με τη χώρα.
Το 25YM CUVe: θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές:
- Pearl Jubilee White
- Matte Gunpowder Black Metallic
- Premium Silver Metallic
Τεχνικές Προδιαγραφές
25YM CUV e: |
CUV e: με Honda RoadSync Duo |
|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
||
Τύπος |
E-DriveSide motor |
E-DriveSide motor |
Μέγιστη ισχύς |
έως 8,16 Ps/ 6kW |
έως 8,16 Ps/ 6kW |
Μέγιστη ροπή |
TBC |
TBC |
Επιτάχυνση |
0→100m 8.0Sec |
0→100m 8.0Sec |
Τελική ταχύτητα |
80km/h |
80km/h |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
||
Χωρητικότητα μπαταρίας |
2x Αφαιρούμενη 48V / 1.3kW |
2xΑφαιρούμενη48V / 1.3kW |
Range – *WMTC Class 1 Internal test figure |
Πάνω από 70km* |
Πάνω από 70km* |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
||
Μεταξόνιο |
1,310mm |
1,310mm |
Ύψος σέλας |
765mm |
765mm |
Απόσταση από το έδαφος |
270mm |
270mm |
Βάρος (Πλήρες υγρών) |
120kg |
120kg |
Κύκλος στροφής |
1.9m |
1.9m |
ΤΡΟΧΟΙ |
||
Ελαστικό εμπρός |
12” |
12” |
Ελαστικό πίσω |
12” |
12” |
ΦΡΕΝΑ |
||
Εμπρός |
CombinedBrake System |
Combined Brake System |
ΟΡΓΑΝΑ&ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ |
||
Όργανα |
Οθόνη TFT 5" |
Συνδεδεμένη οθόνη 7" |
Προβολέας |
LED |
LED |
Πίσω φως |
LED |
LED |
Συνδεσιμότητα |
Όχι |
ΝΑΙ RoadSync duo |
USB |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
Προγράμματα οδήγησης |
3 Mode |
3 Mode |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά |
SMART Key, Reverse assist |
SMART Key, Reverse assist, Navigation System |