MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Ελάτε τώρα, μεταξύ μας είμαστε- μη μας πείτε ότι σας έπιασαν οι ντροπές, έτσι δεν είναι; 

Ας μιλήσουμε, λοιπόν, ελεύθερα: ο Μαξ Φερστάπεν από ένα πολύ μεγάλο μέρος των φαν της Φόρμουλα 1 χαρακτηρίζεται ως «κωλόπαιδο», «κακομαθημένος», «τσογλάνι» και- ελάτε, λέμε, πείτε το- πιο συχνά ως «@ρχίδι». 

Και ουδείς διαφωνεί: σε οδηγικό επίπεδο, είναι αυτό ακριβώς.

Αλλά ξέρετε κάτι; Διαθέτει και 400 κιλά @@@. Και ο αγώνας στη Βραζιλία σήμερα απέδειξε περίτρανα του ηλεκτρονικού- κι ελαφρώς αγοραίου- λόγου το αληθές. 

Ο Ολλανδός είδε τις πρώτες δύο ημέρες στο Ιντερλάγκος να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο κι από κει στο χείριστο, με την ταχύτητα που κινείται ένα μονονθέσιο της Φ1: ποινές, κόντρα ποινές, λίγες ακόμα ποινές, ο Στρολ να του καταστρέφει τον γρήγορο γύρο στις κατατακτήριες και να ξεκινάει, τελικά, 17ος στον αγώνα. 

Και τι έκανε εκεί όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα; Παρέδωσε ένα ξεκάθαρο οδηγικό masterclass στο βρεγμένο, με ενδιάμεσα μάλιστα ελαστικά, κι άφησε τους πάντες ενεούς. Μ@λάκες, δηλαδή, για να μείνουμε πιστοί στο πνεύμα του παρόντος κειμένου. 

Ο πιλότος της Ρεντ Μπουλ «εκμεταλλεύτηκε» το γεγονός πως οι μικτές συνθήκες εξάλειψαν, ουσιαστικά, τη διαφορά δυναμικότητας των μονοθεσίων, στάθηκε, εξυπακούεται, και τυχερός στο σημείο που διεκόπη ο αγώνας λόγω του πόσο επικίνδυνη είχε γίνει η πίστα (Ράσελ και Νόρις, που ήταν στο 1-2 σ' εκείνο το σημείο, είχαν μπει μόλις δύο γύρους νωρίτερα για πιτ στοπ) και στο τέλος ολοκλήρωσε το θαύμα του όπως μόνο εκείνος ξέρει. 

Που σημαίνει: στη δεύτερη επανεκκίνηση του αγώνα πέρασε με τη μία τον Οκόν που είχε βρεθεί στην κορυφή (επίσης ευνοημένος από το ότι δεν έκανε πιτ σε «κανονική» ροή αγώνα) και στη συνέχεια χάθηκε στο βάθος, κάνοντας τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον και κλείνοντας τα στόματα των- πολλών, είναι η αλήθεια- αμφισβητιών του. 

Πίσω από τον απλησίαστο Ολλανδό η Αλπίν έκανε το... ακατανόητο, σε μία από τις ετήσιες, μιας και το κάνει συχνά, WTF εμφανίσεις της: Οκόν και Γκαλί τερμάτισαν στο 2-3, χαρίζοντας πολλούς και ανέλπιστους βαθμούς στη γαλλική ομάδα που αναρριχάται στη βαθμολογία και βλέπει πιο αισιόδοξα το φινάλε της σεζόν. 

Ράσελ, Λεκλέρκ, Νόρις (δυστυχώς κάτω από τη βάση για τον διεκδικητή του τίτλου, που κατάλαβε πως είναι άλλο να διεκδικήσεις κι άλλο να κατακτήσεις το στέμμα...), Τσουνόντα, Πιάστρι, Λόσον και Χάμιλτον συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα ενός grand prix που έβαλε το κερασάκι στην τούρτα της παράνοιας που ήταν αυτό το τριήμερο στη Βραζιλία. 

Κάπως έτσι, ο Μαξ άφησε τους δικούς του φαν να στάζουν- και για να μην πάει ο νους σας στο πονηρό γιατί έχετε και βρόμικο μυαλό, εννοούμε λόγω της βροχόπτωσης στο Ιντερλάγκος. 

Ο πιλότος της Ρεντ Μπουλ με τον σημερινό θρίαμβο κατ' ουσίαν πήρε και το φετινό πρωτάθλημα, μιας και πρέπει, πλέον, να... μην κατέβει στα τρία εναπομείναντα grand prix για να το χάσει. 

Και το έπος του 2024 είναι το πιο λαμπερό για τον ίδιο, μιας και για παραπάνω από το μισό της σεζόν οδηγεί το 3ο, κι ενίοτε το 4ο, ταχύτερο μονοθέσιο του grid. 

Ρε το @ρχίδι... 

Βαθμολογία οδηγών

1) Φερστάπεν 393

2) Nόρις 331

3) Λεκλέρκ 307

4) Πιάστρι 262

5) Σάινθ 244

6) Ράσελ 192

7) Χάμιλτον 190 

8) Πέρεζ 151

9) Αλόνσο 62

10) Χούλκενμπεργκ 31

11) Τσουνόντα 28

12) Γκασλί 26

13) Στρολ 24

14) Οκόν 23

15) Μάγκνουσεν 14

16) Άλμπον 12 

17) Ρικιάρντο 12

18) Μπέρμαν 7

19) Κολαπίντο 5

20) Λόσον 4

21) Ζου 0

22) Σάρτζεντ 0

23) Μπότας 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

1) ΜακΛάρεν 593

2) Φεράρι 557

3) Ρεντ Μπουλ 544

4) Μερσέντες 382

5) Άστον Μάρτιν 86

6) Αλπίν 49

7) Χάας 46

8) RB 44

9) Ουίλιαμς 17

10) Σάουμπερ 0 

Grand Prix Βραζιλίας: Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη