Ξέρετε τι ήθελε εκεί, στη Βραζιλία; Μία Πάολα. Όπως σας το λέμε. Κάντε το εικόνα: βροχή, περισσότερη βροχή, μίνι λίμνη για αρχή το απόγευμα του Σαββάτου (2/11), απείρως περισσότερη στη συνέχεια, αναβολή των κατατακτήριων, και σήμερα, Κυριακή, η διαδικασία να γίνεται κακήν κακώς, να διακόπτεται πολλές, πάρα πολλές φορές (και κάποιες με καθυστέρηση...) και οι κόκκινες σημαίες να πρωταγωνιστούν.
Ε, δε θέλει μετά ένα...:
Προφανώς και θέλει, γιατί ακριβώς αυτό συνέβη στα δοκιμαστικά του Ιντερλάγκος: μετά από σωρεία διακοπών, μετά το δράμα του Μαξ Φερστάπεν που βλέπει την τύχη να του γυρνάει την πλάτη στο πιο κρίσιμο σημείο της σεζόν (και να έχει, ταυτόχρονα, παράπονα από τους αγωνοδίκες, τόσο για τη χθεσινή ποινή όσο και για την κόκκινη σημαία που βγήκε σε σημείο που «έκαψε» τον γύρο του μετά το ατύχημα του Στρολ), μετά από μυριάδες τετ α κε των οδηγών που πάλευαν να βρουν πρόσφυση, εν τέλει ο Λάντο Νόρις είδε τα πάντα να πηγαίνουν κατ' ευχήν για τον ίδιο και κατά διαόλου για τους άλλους.
Ο Βρετανός διεκδικητής του φετινού τίτλου χάρη σ' ένα κράμα αδιαμφισβήτητης ικανότητας κι αδιαμφισβήτητης κωλοφ… τύχης, πήρε την κομβική pole position και είναι το ξεκάθαρο φαβορί για τη νίκη στον αγώνα που ξεκινάει στις 17:30 ώρα Ελλάδας. «Ξεκινάει», δηλαδή, που λέει ο λόγος, γιατί αν ο καιρός συνεχίζει να κάνει τα δικά του και το νερό στην πίστα είναι περισσότερο κι από τον Νείλο, ουδείς ξέρει τι θα γίνει.
Δεύτερος πίσω από τον πιλότο της ΜακΛάρεν ήταν ο Τζορτζ Ράσελ. Ο συμπατριώτης του poleman έχει στα χέρια του μια στοιχειωδώς αξιοπρεπή Μερσέντες- εν αντιθέσει, απ' ό,τι φαίνεται, με τον Λιούις Χάμιλτον, που αίφνης έχει γίνει Μαζέπιν-, έχει κερδίσει στην Βραζιλία μόλις πριν από 2 χρόνια (2022, κάνουμε εμείς την αφαίρεση για σας) και έχει βλέψεις καρό σημαίας.
Ο απίθανος Γιούκι Τσουνόντα σχεδόν από το πουθενά πήρε την τρίτη θέση κι έκανε χαρούμενο εαυτόν αλλά κυρίως αλλήλους, την στιγμή που Οκόν, Λόσον (αδιανόητα πράγματα από τον μικρό), Λεκλέρκ (δεν έχει βρει ρυθμό όλο το τριήμερο η Φεράρι), Άλμπον (σμπαράλιασε την Ουίλιαμς λίγο πριν το φινάλε), Πιάστρι, Αλόνσο (είχε... στούκα στο Q3) και Στρολ (επίσης στούκα, όπως είδαμε, στο τέλος του Q2) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Φυσικά, τα ωραία είναι και εκτός δεκάδας: ο Μαξ ήταν 12ος, αλλά λόγω της γνωστής ποινής 5 θέσεων θα εκκινήσει, θεωρητικά, 17ος, ο Πέρεζ 13ος, ο Σάινθ 14ος και ο Χάμιλτον 16ος- όλοι τους, λίγο-πολύ, «θύματα» των καιρικών συνθηκών και των red flags (που τις βλέπουμε όλοι, αλλά καμιά φορά τις αγνοούμε- και δε μιλάμε μόνο για τις σχέσεις...).
Τα βασικά ζητούμενα, βέβαια, είναι το πόσα από τ' αυτοκίνητα που διαλύθηκαν- όπως ας πούμε του 7ου Άλμπον ή των δύο Άστον Μάρτιν- θα προλάβουν να είναι έτοιμα για την εκκίνηση, τι θα κάνει ο Μαξ (αν, δηλαδή, αλλάξει και τα υπόλοιπα μέρη του κινητήρα του τώρα που είναι τόσο πίσω, επιλέγοντας να ξεκινήσει από το pit lane) και, το βασικότερο, αν θα έχουμε ξανά μικτές συνθήκες.
Ό,τι και να συμβεί, ένα είναι το σίγουρο: η Πάολα θα δικαιωθεί.
Θα γίνει της...
(Δικό σας).