Ήταν κάπου εκεί στα μέσα των 90s. Ας πούμε από το 1993 μέχρι και λίγο μετά το 1995. Το «Της Ελλάδος τα παιδιά» με τον Γιάννη Μπέζο στον πρωταγωνιστικό ρόλο έκανε τα μηχανάκια της AGB να γυρνάνε σαν ανεμογεννήτριες, καθηλώνοντας το τηλεοπτικό κοινό.
Στο καστ υπήρχε και ο «Ντάλας», ο οποίος είχε ιδιαίτερη έφεση στο τραγούδι (και στο φίδιασμα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Τον υποδυόταν ο Γιάννης Σαββιδάκης, ο οποίος, μουσικός γαρ, κάθε φορά που έπιανε την κιθάρα έδινε ρέστα- και, μάλιστα, από δεκαχίλιαρο.
Κι όχι μόνο εντός σειράς, αλλά κυρίως εκτός αυτής: ο Σαββιδάκης είχε γράψει ορισμένα κομμάτια που είχαν γίνει... viral, με το «Μην σας λέω, μην μιλάτε» να είναι ένα εξ αυτών. Ο στίχος συνέχιζε ως εξής: «Το κορίτσι μου κοιμάται...».
Η Φεράρι, υπό μία ρομαντική έννοια, εδώ και πολλά χρόνια είναι ένα κορίτσι που κοιμάται (τον ύπνο του δικαίου). Αν θέλουμε να βουτήξουμε στα κρυστάλλινα νερά της στείρας λογικής, ωστόσο, η Σκουντερία είναι ένας κοιμώμενος γίγαντας που, μαντέψτε, δείχνει να ξυπνά.
Κι αυτό επιβεβαιώθηκε απόψε στο Όστιν: η «Κόκκινη» όχι απλά πήρε την καρό σημαία, όχι απλά έκανε το 1-2, αλλά κυριολεκτικά εξαϋλωσε τον ανταγωνισμό, φωνάζοντας εμφατικα- κι ελαφρώς καθυστερημένα...- «παρούσα», τουλάχιστον για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Πώς φτάσαμε σ' αυτόν τον εκκωφαντικό, διπλό θρίαμβο; Κατ' αρχάς χρειάστηκε μία εκπληκτική εκκίνηση από τον Λεκλέρκ, ο οποίος εκμεταλλευόμενος το «τζαρτζάρισμα» Φερστάπεν-Νόρις με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, πέρασε μπροστά μετά την πρώτη στροφή. Από εκείνο το σημείο και μετά ο Μονεγάσκος έκανε έναν αψεγάδιαστο αγώνα, δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο και... ποτέ, και πήρε την τρίτη του φετινή νίκη. Μια επικράτηση που, αν μη τι άλλο, του τονώνει και την ψυχολογία εν όψει του ερχομού του Χάμιλτον το 2025. Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε, γιατί είναι και περασμένη η ώρα και τα βλέφαρά σας έχουν βαρύνει αρκετά για να διαβάζετε ψυχολογικές αναλύσεις επί εσωτερικών αναλύσεων.
Τον θρίαμβο της ιταλικής ομάδας ολοκλήρωσε ο Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός, που στο εγγύς μέλλον θ' αποτελέσει παρελθόν από την Σκουντερία, πέρασε πειστικά τον Φερστάπεν στο πρώτο τρίτο του grand prix, έκανε κι αυτός έναν αψεγάδιαστο αγώνα στη συνέχεια και δε δυσκολεύτηκε καθόλου μα καθόλου να «γράψει» το 1-2 για το Αλογάκι. Ουάου, για να «μιλήσουμε» και σωστά ελληνικά.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός μετά τον μίνι θρίαμβό του το Σάββατο στο sprint race κατάφερε όχι απλά να μην «κατακρημνιστεί» στον αγώνα, αλλά να τερματίσει και μπροστά από τον Νόρις, αυξάνοντας τη διαφορά στη βαθμολογία! Για να συμβεί αυτό, βέβαια, χρειάστηκε στο τέλος ο Βρετανός να βγει εκτός ορίων πίστας την στιγμή που προσπερνούσε τον παγκόσμιο πρωταθλητή για την τρίτη θέση, με αποτέλεσμα να φάει ποινή 5 δευτερολέπτων και να πέσει 4ος. Έστω κι έτσι, όμως, ο στόχος επετεύχθη για τον Μαξ που, πια, είναι το μεγάλο φαβορί (και) για το φετινό στέμμα.
Ο Πιάστρι τερμάτισε πίσω από τον team-mate του ολοκληρώντας ένα μέτριο (προς κακό...) τριήμερο για την ΜακΛάρεν, με τους Ράσελ, Πέρεζ, Χούλκενμπεργκ, Λόσον, Κολαπίντο (ασύλληπτος αγώνας από τους δύο μικρούς) να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
P19 > P9. On his first race of the season.
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) October 20, 2024
How about that 😮💨#F1 #VCARB #USGP 🇺🇸 pic.twitter.com/dDab9n6uQl
Στα των υπολοίπων, ξεχωρίζει η εκτός 10άδας παρουσία του Αλόνσο (13ος), καθώς επίσης και η εγκατάλειψη του Χάμιλτον νωρίς στον αγώνα μετά από ένα δικό του, ολόδικό του λάθος στο πάτημα ενός κερμπ που τον έστειλε να γνωρίσει τις χαρές της αμμοπαίδας. Δύσκολος αγώνας για... υπέργηρους πολυπρωταθλητές, απ' ό,τι φαίνεται.
Κάπως έτσι, στις ΗΠΑ οι Φεράρι δεν έκανε την COTA (Circuit of the Americas- να μας συμπαθάτε, βγήκε ο Σεφερλής από μέσα μας).
Το ημερολόγιο δε δείχνει πια 90s, αλλά τέλη 2024. «Ντάλας» που να σαρώνει έχουμε μόνο τους Μάβερικς, όμως, ξέρετε, ο διαχρονικός Γιάννης Σαββιδάκης σα να έχει δίκιο: το κορίτσι (των Τιφόζι, έστω) κοιμάται.
Κοιμάται και, παράλληλα, βρυχάται.
Κι όταν ξυπνήσει; Τότε είναι που θ' αρχίσει, για πολλούς, το όνειρο...
Βαθμολογία οδηγών
1) Φερστάπεν 354
2) Nόρις 297
3) Λεκλέρκ 275
4) Πιάστρι 247
5) Σάινθ 215
6) Χάμιλτον 177
7) Ράσελ 167
8) Πέρεζ 150
9) Αλόνσο 62
10) Χούλκενμπεργκ 29
11) Στρολ 24
12) Τσουνόντα 22
13) Άλμπον 12
14) Ρικιάρντο 12
15) Μάγκνουσεν 8
16) Γκασλί 8
17) Μπέρμαν 7
18) Κολαπίντο 5
19) Οκόν 5
20) Λόσον 2
21) Ζου 0
22) Σάρτζεντ 0
23) Μπότας 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
1) ΜακΛάρεν 544
2) Ρεντ Μπουλ 504
3) Φεράρι 496
4) Μερσέντες 344
5) Άστον Μαρτίν 86
6) Χάας 38
7) RB 36
8) Ουίλιαμς 17
9) Αλπίν 13
10) Σάουμπερ 0