MENU

Χάρη στην εμπειρία τους, ο Loïc Duval (PEUGEOT 9X8 #94) και ο Jean-Eric Vergne(PEUGEOT 9X8 #93) κατάφεραν να αποφύγουν το χάος στον δεύτερο γύρο για να φτάσουν στην πρώτη δεκάδα. Ξεκινώντας 18ος στο grid, ο Loïc Duval κέρδισε έντεκα θέσεις και ο Jean-EricVergne ανέβηκε έξι θέσεις την πρώτη ώρα του αγώνα.

Η δεύτερη οδηγική τους περίοδος (stint) ήταν πιο δύσκολη λόγω της πυκνής κυκλοφορίας αγωνιστικών αυτοκινήτων στην πίστα. Μετά από σχεδόν τρεις ώρες έντονων προσπαθειών σε μια πίστα με θερμοκρασία στους 40°C, παρέδωσαν ταPEUGEOT 9X8 στον Paul di Resta και τον Nico Müller αντίστοιχα, που πάλεψαν σκληρά για να διατηρήσουν θέσεις στην πρώτη 15άδα.

Με 90 λεπτά να απομένουν μέχρι την καρό σημαία του τερματισμού, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την τελευταία εμφάνισή του μπροστά από τα Hypercars. Τα PEUGEOT 9X8 #94 και #93 ήταν τότε στην 11η και 13η θέση, με τους Stoffel Vandoorne και Mikkel Jensen να βρίσκονται πλέον στο τιμόνι.

«Ξέραμε ότι θα διεκδικούσαμε το βάθρο μέχρι το τέλος του αγώνα», παραδέχτηκε ο OlivierJansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport. «Είχαμε κρατήσει νέα ελαστικά για την τελευταία οδηγική περίοδο, και αυτό λειτούργησε. Ήταν ένας αγώνας γεμάτος ανατροπές, με πολλές συγκρούσεις, FullCourseYellows*, καιSafetyCars. Είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που καταφέραμε, παρόλο που μας λείπει ακόμα λίγος ρυθμός. Ίσως δεν είχαμε το πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά το αξιοποιήσαμε στο έπακρο με τη στρατηγική μας. Κάποιοι από τους οδηγούς μας είχαν δύσκολα stints, και έπρεπε να ωθήσουν τα ελαστικά στα όριά τους, αλλά αυτό έδωσε ένα υπέροχο ομαδικό αποτέλεσμα για το οποίο είμαι πολύ περήφανος και ευχαριστημένος, για κάθε επίπεδο της ομάδας. Μετά τις δυσκολίες στο Οστιν, ήρθε αυτό το αποτέλεσμα που επιβραβεύει τη δέσμευση όλων μας.»

Το #93 πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 4η θέση, μόλις 3.525 δευτερόλεπτα μακριά από το βάθρο, ενώ το #94 τερμάτισε 8ο, μόλις οκτώ χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από την 7η θέση. Και τα δύο αυτοκίνητα κέρδισαν 10 θέσεις το καθένα κατά τη διάρκεια του αγώνα των 6 ωρών. Αυτό το αποτέλεσμα παρέχει μία τεράστια τόνωση ηθικού για την ομάδα Peugeot TotalEnergies πριν από τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν στις 2 Νοεμβρίου.

Τι δήλωσαν

Jean-Marc Finot, Stellantis Motorsport Senior VP

«Και τα δύο αυτοκίνητα PEUGEOT 9X8 τερμάτισαν τις 6 Ώρες του Fuji, με το #93 να τερματίζει μόλις εκτός εξάδας. Αυτό σηματοδοτεί σημαντική πρόοδο σε σύγκριση με προηγούμενους αγώνες και επιβραβεύει την ομάδα Peugeot TotalEnergies, η οποία, λαμβάνοντας υπόψη τις προσπάθειές της και την προσωπική επένδυση, άξιζε πραγματικά αυτό το αποτέλεσμα. Είχαμε μια εξαιρετική στρατηγική ελαστικών, που έκανε τη διαφορά εξοικονομώντας φρέσκα ελαστικά για το τέλος του αγώνα. Αυτό το αποτέλεσμα φέρνει χαρά στους οπαδούς της Peugeot, που είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μας. Σήμερα, οι οδηγοί μας διασκέδασαν πολύ οδηγώντας και τα δύο αυτοκίνητα 9Χ8, τα οποία απέδωσαν άψογα! Ωστόσο, αυτό που παραμένει απαραίτητο είναι να έχουμε περισσότερο ρυθμό για να στοχεύσουμε στα βάθρα, κάτι που παραμένει ο δικό μας στόχος.»

Mikkel Jensen (PEUGEOT 9Χ8 #93):

«Ήταν ένας μεγάλος αγώνας, και πίεζα σκληρά για να παραμείνω στην κορυφή και πραγματικά δεν είχα ιδέα ποια ήταν η θέση μου! Προσπέρασα την Alpine, τα λάστιχά μου άρχισαν να φθείρονται, αλλά εγώ συνέχισα με τον ίδιο ρυθμό. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή την 4η θέση, είναι υπέροχο αποτέλεσμα για την ομάδα Peugeot TotalEnergies.»

StoffelVandoorne (PEUGEOT 9X8 #94)

«Ήταν ένας πολύπλοκος αγώνας, με πολλά περιστατικά στην πίστα και πολλές διακοπές... Ο Loic είχε μια εξαιρετική εκκίνηση, που μας έβαλε σε καλή θέση. Στη συνέχεια, ήμασταν λίγο άτυχοι με μερικά από τα αυτοκίνητα ασφαλείας, αλλά συνολικά, αυτή η 8η θέση παραμένει ένα καλό αποτέλεσμα σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Ήταν μια υπέροχη μέρα για την ομάδα!».

Η Peugeot Total Energies πετυχαίνει το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν στο 6 Hours of Fuji