MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Πότε; 

Ποτέ.

Πότε; 

Ποτέ. 

Πότε; 

Ποτέ. Ποτέ. Ποτέ. Ποτέ. 

Αυτό το παλιό σύνθημα που ακουγόταν στα ελληνικά γήπεδα θα μπορούσε να είναι, εν συντομία, η ιστορία του Σαρλ Λεκλέρκ στον αγώνα της πατρίδος του, καθώς παρά το γεγονός πως βρέθηκε δύο φορές στην pole (2021-2022) όχι νίκη δεν είχε πάρει, αλλά ούτε τι σχήμα έχει το βάθρο δεν είχε δει από κοντά. 

Τρίτη και φαρμακερή, όμως: σ' έναν αγώνα που ξεκίνησε με στιγμή παραφροσύνης του Κέβιν Μάγκνουσεν που έκανε... όπα την εκκίνηση, με αποτέλεσμα να έχουμε κόκκινη σημαία για 40+ λεπτά, ο poleman (και φέτος) Λεκλέρκ έφτασε στην πηγή και ήπιε όλη την σαμπάνια του μηχανοκίνητου κόσμου. 

Ο Μονεγάσκος έβαλε την σκληρή γόμα στη δεύτερη στατική εκκίνηση μετά το χάος της πρώτης, και από την στιγμή που έσβησαν τα κόκκινα φώτα δεν ξανακοίταξε ποτέ πίσω του. Αλλαγή ελαστικών δεν έκανε, ούτε λάθη, και κάπως έτσι έγινε ο πρώτος «γηπεδούχος» που παίρνει την καρό σημαία στο Μονακό στην σύγχρονη ιστορία του σπορ (από το 1950 και μετά)! 

Πίσω από τον απλησίαστο πρωτοπόρο τερμάτισε ο Όσκαρ Πιάστρι. Το... διαμαντάκι της ΜακΛάρεν (με τα υπέροχα χρώματα-φόρο τιμής στον ανυπέρβλητο Άιρτον Σένα) πήρε υπερπολύτιμους βαθμούς και απέδειξε για νιοστή φορά πως το άστρο του έχει ανατείλει για τα καλά. 

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Κάρλος Σάινθ. Ο, «φευγάτος» από την Σκουντερία, Ισπανός ήταν τυχερός μέσα στην ατυχία του, καθώς είχε επαφή στην αρχή του αγώνα και έμεινε εκτός, όμως το γεγονός πως το μονοθέσιο του Πέρεζ διαλύθηκε από τις Χάας πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος του επέτρεψε να τρέξει κανονικά. Κι όχι μόνο να τρέξει, αλλά να πάρει και μια σημαντικότατη, για τη βαθμολογία, τρίτη θέση. 

Νόρις, Ράσελ («έβγαλε» όλον τον αγώνα με τη μέση γόμα, παρά την πίεση του παγκόσμιου πρωταθλητή πίσω του!), Φερστάπεν, Χάμιλτον, Τσουνόντα, Άλμπον και Γκασλί συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, με τους πρώτους δέκα να τερματίζουν ακριβώς στη θέση που εκκίνησαν τη δεύτερη φορά! Δε λένε τυχαία το Πριγκιπάτο «Ναό της ταχύτητας»... 

Σαρλ Λεκλέρκ, λοιπόν. Μετά κόπων, βασάνων, και ατέρμονων προσπαθειών. 

Ακόμη κι αν δεν κερδίσει ποτέ ξανά στο Μονακό, έσβησε δια παντός μια μισητή λέξη: δεν υπάρχει, πια, «ποτέ». 

Στη χειρότερη των περιπτώσεων στο απώτερο μέλλον θα δείχνει το 2024 και θα λέει: κάποτε... 

 

Βαθμολογία οδηγών

1) Φερστάπεν 169

2) Λεκλέρκ 138

3) Νόρις 113

4) Σάινθ 108

5) Πέρεζ 107

6) Πιάστρι 71

7) Ράσελ 54

8) Χάμιλτον 42

9) Αλόνσο 33 

10) Τσουνόντα 19

11) Στρολ 11 

12) Μπέρμαν 6

13) Χούλκενμπεργκ 6

14) Ρικιάρντο 5

15) Άλμπον 2 

16) Οκόν 1

17) Μάγκνουσεν 1 

18) Γκασλί 1

19) Ζου 0

20) Μπότας 0 

21) Σάρτζεντ 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

1) Ρεντ Μπουλ 276

2) Φεράρι 252

3) ΜακΛάρεν 184

4) Μερσέντες 96

5) Άστον Μαρτίν 44

6) RB 24

7) Χάας 7

8) Ουίλιαμς 2

9) Αλπίν 2

10) Σάουμπερ 0 

Grand Prix Μόντε Κάρλο: Ο Σαρλ Λεκλέρκ πήρε τη νίκη