Δημώδες, ελληνικό άσμα. Με υπέροχους στίχους και εξίσου υπέροχη μουσική. Πρώτη («καταγεγραμμένη», έστω) εκτέλεση από τον ανυπέρβλητο Νίκο Ξυλούρη, δεύτερη ο σπουδαίος Χαράλαμπος Γαργανουράκης και τρίτη ο τεράστιος Ψαραντώνης, Από φέτος, το νέο άσμα που θα παίζει κάθε φορά που «πέφτει» το σήμα του πεντάλεπτου στην Φόμουλα 1:
Θα το βλέπει, βέβαια, ο Μαξ Φεστάπεν και θα γελάνε και τα μουστάκια που δεν μπορεί να μεγαλώσει, μιας και είναι ακόμα 16 ετών- ή κάτι τέτοιο: ποια ξαστεριά για το υπόλοιπο γκριντ; Ολλανδική τυραννία!
Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε ξανά αυτό που ξέρει καλύτερα από τον καθένα από το 2021 κι έπειτα, κερδίζοντας και στο Μεξικό, αν και- θεωρητικά- ξεκινούσε από μειονεκτική θέση κι έχοντας μπροστά του και τις δύο Φεράρι.
Σιγά μην κλάψει, όμως, σιγά μη φοβηθεί: χάρη (και) στον Σέρχιο Πέρεζ που εκτοξεύτηκε σαν βέλος με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα και... ταρακούνησε ελαφρώς τον poleman Λεκλέρκ, ο Μαξ πέρασε μπροστά στην πρώτη στροφή και δεν κοίταξε ποτέ πια πίσω του.

Ακόμα και όταν ο Κέβιν Μάγκνουσεν είδε την Χάας του να τον προδίδει στο μέσο του αγώνα και η (επιβεβλημένη) κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της, ο πιλότος των «Ταύρων» δεν συνάντησε κανένα, μα κανένα πρόβλημα. Έμεινε άνετα μπροστά στην επανεκκίνηση του 36ου γύρου και πήρε με χαρακτηριστική, ανιαρή άνεση την καρό σημαία.
Μ' αυτή του την επικράτηση ο άπιαστος Φερστάπεν έπιασε (επ, είδατε τι κάναμε εδώ;) τον Αλέν Προστ στις 51 νίκες καριέρας και θα τον ξεπεράσει την επόμενη βδομάδα στην Βραζιλία για να μείνει μόνος 3ος στην σχετική λίστα, πίσω μόνο από Λιούις Χάμιλτον και Μίκαελ Σουμάχερ.
Και μιας και είπαμε «Σουμάχερ», ας αναφερθούμε λίγο στον Χάμιλτον: ο 38χρονος πιλότος της Μερσέντες παρέδωσε ακόμα ένα masterclass, ιδίως στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα όταν και με τη μέση γόμα κατάφερε όχι απλά να κρατήσει πίσω του τον Λεκλέρκ, αλλά να σημειώσει και τον ταχύτερο γύρο στο ακροτελεύτιο πέρασμά του! Δεύτερη θέση με ξεκάθαρη γεύση γλυκιάς σαμπάνιας για τον Λιούις.
Η Φεράρι έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε (ή μήπως όχι;) δεδομένης της αρχής του αγώνα, φέρνοντας τον μεν Λεκλέρκ στο βάθρο, τον δε Σάινθ ακριβώς πίσω του. Η Σκουντερία έχει μια διαφορά 22 πόντων να καλύψει στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από την δεύτερη Μερσέντες, όμως είναι ακόμα ζωντανή. Κι αυτό, με όσα έχουν γίνει όλη την χρονιά, είναι ένας μίνι άθλος.
Ο Λάντο Νόρις τερμάτισε πρώτα τη λογική (μέχρι το μισό και παραπάνω του αγώνα ήταν στο... πουθενά) και μετά πέμπτος, με τον Τζορτζ Ράσελ να τον ακολουθεί.
Ο πραγματικός «νικητής», ωστόσο, δεν ήταν άλλος από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Έχοντας στα χέρια του την κάκιστη φέτος Άλφα Τάουρι ήρθε 7ος, θυμίζοντας σε όλους πως όσα χρόνια και να περάσουν, το ταλέντο παραμένει ταλέντο.
Πιάστρι, Άλμπον (τι κάνει το παλικάρι φέτος, τι κάνει!) και Οκόν συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα ενός αγώνα που δεν ήταν ακριβώς σούπα αλλά ούτε και Kobe beef. Κάτι ενδιάμεσο.
Κάτι ενδιάμεσο που έφερε τους πάντες, εκ νέου, στα άκρα (όχι με την Βίκυ Φλέσσα, καταλάβατε): ο Μαξ Φερστάπεν απλά δεν χάνει.
Δεν χάνει.
Ξαστεριά, είπατε;
Βαθμολογία οδηγών
1) Φερστάπεν 491
2) Πέρεζ 240
3) Χάμιλτον 220
4) Σάινθ 183
5) Αλόνσο 183
6) Νόρις 169
7) Λεκλέρκ 166
8) Ράσελ 151
9) Πιάστρι 87
10) Γκασλί 56
11) Στρολ 53
12) Οκόν 45
13) Άλμπον 27
14) Μπότας 10
15) Χούλκενμπεργκ 9
16) Τσουνόντα 8
17) Ρικιάρντο 6
18) Ζου 6
19) Μάγκνουσεν 3
20) Λόσον 2
21) Σάρτζεντ 1
22) Ντε Βρις 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
1) Ρεντ Μπουλ 731
2) Μερσέντες 371
3) Φεράρι 349
4) ΜακΛάρεν 256
5) Άστον Μάρτιν 236
6) Αλπίν 101
7) Ουίλιαμς 28
8) Άλφα Τάουρι 16
9) Άλφα Ρομέο 16
10) Χάας 12