Όχι ότι η Aston Martin Valkyrie υστερούσε κάπου και εδώ που τα λέμε και αυτό το hypercar μια Formula 1 για τον δρόμο είναι, αλλά η Aston ετοιμάζει το λανσάρισμα της ακόμη πιο ακραίας Valhalla που σύμφωνα με την εταιρεία είναι εξελιγμένη από κοινού με την ομάδα της Formula 1 και διαθέτει πολλά σημεία στα οποία έχουν βοηθήσει ο Fernando Alonso και ο Lance Stroll.
Ταχύτατη εξέλιξη
Πρώτα από όλα να σημειώσουμε πως η Aston Martin Valhalla θα μπει στην παραγωγή αργότερα μέσα στη χρονιά και θα κυκλοφορήσει το 2024. Αυτό σημαίνει πως σε αντίθεση με την Valkyrie για παράδειγμα ξεπερνά ένα μεγάλο στάδιο δοκιμών και εξέλιξης που γινόταν στους δρόμους και σε προσεκτικά επιλεγμένες διαδρομές.
Πλέον όλη η δουλειά προχωρά στους εξομοιωτές και εκεί η συνδρομή της αγωνιστικής ομάδας είναι αν μη τι άλλο αισθητή. Κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαιτέρως οι 999 αγοραστές της περιορισμένης παραγωγής που θα έχουν στα χέρια τους το αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από όσο θα περίμενε κανείς.
Θέση οδήγησης σαν του Alonso
Την ίδια στιγμή το νέο εντυπωσιακό supercar θα έχει θέση οδήγησης όσο πιο κοντά σε αυτή που κάθονται οι Alonso και Stroll. Οι τεχνικοί της Aston Martin έχουν τοποθετήσει ένα ψεύτικο δάπεδο κάτω από τα πόδια του οδηγού ωστε αυτά να ανασηκώνονται και η θέση μπορεί να πάρει ακόμη μεγαλύτερη κλίση προς τα πίσω ώστε ο οδηγός να κάθεται όπως κάθονται μέσα στα μονοθέσιά τους οι πιλότοι της Formula 1.
Αυτό πέραν της καλύτερης αίσθησης που θα έχει ο οδηγός της Valhalla, εξυπηρετεί και στην αεροδυναμική διαχείριση, αφού δίνει τη δυνατότητα ο ουρανός του αυτοκινήτου να είναι ακόμη χαμηλότερα.
Ενεργή αεροδυναμική
Μιας και φτάσαμε στην αεροδυναμική, το άλλο σημείο συνεργασίας με την ομάδα της Aston Martin F1 είναι το δάπεδο, που επιτρέπει τη λειτουργία του ground effect, όπως στα σύγχρονα μονοθέσια της Formula 1 αλλά και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα. Βασικά κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου μοιάζει να έχει φτιαχτεί για να συνδράμει στην κάθετη δύναμη που είναι απαραίτητη.
Ωστόσο ξεχωρίζει η πίσω πτέρυγα που είναι σχεδόν κρυφή και το ακόμη καλύτερα κρυμμένο εμπρόσθιο άνοιγμα που όταν δεν είναι κλειστό επιτρέπει τη ροή του αέρα εκεί που θέλουν οι μηχανικοί. Είναι ένα DRS και στο πίσω μέρος αλλά και εμπρός.
Η Aston Martin Valhalla αρχικά προοριζόταν να εφοδιαστεί με έναν V6 εξελιγμένο από την Aston με ίδιες δυνάμεις. Παρόλα αυτά ο Tobias Moers επέμενε να χρησιμοποιηθεί ο V8 της Mercedes AMG και παρά το ότι αποχώρησε από την εταιρεία η απόφασή του αυτή δεν άλλαξε.
Έτσι το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο σε συνδυασμό με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες που θα διαθέτει η Valhalla θα ανεβάσουν την απόδοση στους 998 ίππους.
Πηγή: topgeargreece.gr