MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Και δώσ' του σαμπάνιες ο Σάινθ. Και να τα ευμεγέθη χαμόγελα, και να τα μυριάδες άρθρα για δήθεν χαραυγή μιας νέας εποχής και οριστικό τέλος της... τιμωρημένης Ρεντ Μπουλ. Και να ψάχνουμε με το κιάλι τον Φερστάπεν στις πιο πίσω θέσεις και να λέμε πως αυτό ήταν, τώρα θα ξαναδεί καρό σημαία όταν φτάσει στα χρόνια του Αλόνσο. 

Σας φαίνονται μακρινές αυτές οι εικόνες; Κι όμως, ήταν μόλις μία εβδομάδα πριν, όταν στην Σιγκαπούρη ο παγκόσμιος πρωταθλητής καταβαραθρώθηκε (για τα δικά του, απλησίαστα δεδομένα) και δεν τον είδαμε καν στο βάθρο. 

Fast forward στο σήμερα: ο Μαξ Φερστάπεν κερδίζει στην Ιαπωνία με διαφορα 4 ημερών, 9 ωρων, 13 λεπτών και 26 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, φτάνοντας τις 13 νίκες μέσα στην σεζόν και κλειδώνοντας και μαθηματικά (παρά το τραγικό grand prix του Πέρεζ...) το πρωτάθλημα κατασκευαστών για την Ρεντ Μπουλ. 

Ο Ολλανδός μπήκε (προσοχή: ακολουθεί κοινοτοπία...) σαν ταύρος εν υαλοπωλείω στο αγωνιστικά τριήμερο της Σουζούκα, διέλυσε εκ νέου τον ανταγωνισμό στις κατατακτήριες παίρνοντας την pole position, και σήμερα, παρά το γεγονός πως πιέστηκε υποτυπωδώς όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, δεν απειλήθηκε ποτέ και σε κανένα σημείο του grand prix.

Έτσι, χωρίς την παραμικρή πίεση κι επιβεβαιώνοντας την ανωτερότητα της Ρεντ Μπουλ, έκανε το εκκωφαντικό 13/16 σε νίκες μέσα στο 2023 και, προφανέστατα, έπεται και συνέχεια. 

Πίσω από τον απλησίαστο Φερστάπεν η ΜακΛάρεν κατέθεσε εκ νέου τα μηχανοκίνητα διαπιστευτήριά της, δείχνοντας και πάλι την τεράστια πρόοδο που έχει κάνει μεσούσης της περιόδου: Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι τερμάτισαν στο 2-3, χαρίζοντας υπερπολύτιμους βαθμούς στην ομάδα τους, που ήταν ξεκάθαρα το 2ο ταχύτερο μονοθέσιο της πίστας.  

Για τον νεαρό Αυστραλό, μάλιστα, αυτό ήταν το πρώτο του βάθρο και έγινε ο πρώτος rookie μετά το 2017 που τερματίζει εντός της τριάδας! 

Λεκλέρκ-Χάμιλτον-Σάινθ-Ράσελ-Αλόνσο (τα κατάφερε να μπει και πάλι στους βαθμούς η υπέργηρη αλεπού...)-Οκόν και Γκασλί συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα ενός ενδιαφέροντος- μ' εξαίρεση την κορυφή...- αγώνα, που επανέφερε στο προσκήνιο τη βαρετή, για τους φιλάθλους, κανονικότητα. 

Κι αυτή δεν είναι άλλη από το καρέ του Μαξ Φερστάπεν να πίνει σαμπάνια δίπλα από τον αριθμό 1. 

Αλήθεια, πότε είπαμε ότι κέρδισε ο Σάινθ; Το 1998, έτσι; 

Μπορεί και να κάνουμε λάθος, αλλά τουλάχιστον έτσι μοιάζει... 

Βαθμολογία οδηγών 

1) Φερστάπεν 400

2) Πέρεζ 223

3) Χάμιλτον 190

4) Αλόνσο174

5) Σάινθ 150

6) Λεκλέρκ 135

7) Νόρις 115

8) Ράσελ 115

9) Πιάστρι 57

10) Στρολ 47

11) Γκασλί 46

12) Οκόν 38

13) Άλμπον 21

14) Χούλκενμπεργκ 9

15) Μπότας 6

16) Ζου 4

17) Τσουνόντα 3

18) Μάγκνουσεν 3

19) Λόσον 2

20) Σάρτζεντ 0

21) Ντε Βρις 0

22) Ρικιάρντο 0

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1) Ρεντ Μπουλ 623

2) Μερσέντες 305

3) Φεράρι 285

4) Άστον Μάρτιν 221

5) ΜακΛάρεν 172

6) Αλπίν 84

7) Ουίλιαμς 21

8) Χάας 12

9) Άλφα Ρομέο 10

10) Άλφα Τάουρι 5

Grand Prix Ιαπωνίας: Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη