Και δεν ήταν απλά ένα πρωτότυπο, διότι τέσσερα χρόνια μετά την αποκάλυψή του το 2018, η Automobili Amos ανακοίνωσε ότι και τα 20 δείγματα είχαν κατασκευαστεί και παραδοθεί στους εξαιρετικά τυχερούς ιδιοκτήτες τους. Αν υπήρχε μετρητής ζήλιας θα τον είχαμε τερματίσει.
Και εγένετο Lancia Delta Safarista
Τώρα υπάρχει κάτι νέο και λαμπερό για να ενθουσιαζόμαστε, αν και δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι οι (μόνο) 10 Lancia Delta Safarista θα παραμείνουν τόσο λαμπερές για πολύ -πρόκειται για ένα πραγματικό restomod προδιαγραφών ράλι που έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται.
"Από τη δική μας άποψη, πολύ συχνά τα αυτοκίνητα αγοράζονται ως τρόπαια και όχι ως αντικείμενα ικανά να κάνουν τους ιδιοκτήτες τους να ζήσουν αξέχαστες εμπειρίες", αναφέρεται στο διαφημιστικό κείμενο. "Και μέσα από αυτό το νέο project θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα ομοϊδεατών που θα μπορούν να μοιραστούν την αίσθηση της περιπέτειας σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας αναμνήσεις που θα κρατήσουν μια ζωή".
Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει στην πραγματικότητα στοιχεία επιδόσεων για το Safarista, αλλά όλα τα κομμάτια που έχουν χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία του είναι πράγματι πολύ σοβαρά.
Πλέον, όταν ανακοίνωσε το Futurista, ο ιδρυτής Eugenio Amos δήλωσε: "Στο τέλος οι αριθμοί δεν σημαίνουν πραγματικά τίποτα. Γιατί μιλάω για πάθος, νοσταλγία και ευφορία και αυτά τα συναισθήματα δεν μετριούνται με αριθμούς".
Τι περιέχει το "πακέτο" Safarista
Λοιπόν, τι περιέχει το Safarista; Tο πιο προφανές μέρος για να ξεκινήσετε είναι το τρίθυρο ανθρακονημάτινο αμάξωμα, το οποίο αποκτά αυτές τις σωστά κιβωτιόσχημες καμάρες και μπόλικη νέα προστασία χαμηλότερα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μια σειριακή μονάδα πέντε σχέσεων της 3MO Motorsport και τα διαφορικά είναι προφανώς επίσης motorsport-spec.
Εν τω μεταξύ, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση προέρχεται από την Reiger, τα φρένα από την Brembo και το υδραυλικό χειρόφρενο από την AP Racing. Αυτά κρύβονται πίσω από ζάντες Evo Corse τυλιγμένες με ελαστικά Pirelli Scorpion off-road.
Στο απογυμνωμένο εσωτερικό έχετε δύο καθίσματα Sabelt από carbon, ρυθμιζόμενα πεντάλ Tilton, ταμπλό Motec και ακόμη και πλαστικά παράθυρα. Σωστό.
Φυσικά, όλα αυτά δεν είναι ακριβώς φθηνά. Το Safarista ξεκινά από 570.000 ευρώ προ ΦΠΑ και χωρίς το αυτοκίνητο-δότη. Μόλις προστεθεί ο φόρος και το κόστος ενός Delta Integrale 16V, ο λογαριασμός ξεπερνά τα 700.000 ευρώ.
Πηγή: topgeargreece.gr