MENU

Πώς δηλαδή ενώ ο περισσότερος κόσμος δείχνει να τα αντιπαθεί έως και να τα σιχαίνεται, στην BMW αποφασίζουν να τα κάνουν πιο κραυγαλέα ή μεγαλύτερα ή φωτιζόμενα ή προκλητικά τέλος πάντων.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, οAdrian van Hooydonk μίλησε στο TopGear.com και εξήγησε ότι ενώ η BMW έχει πράγματι αρχίσει να πειραματίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη - την καυτή τεχνολογία που προκαλεί σήμερα κάθε είδους ανησυχίες - στο τιμόνι θα βρίσκεται πάντα ένας άνθρωπος.

"Πειραματιζόμαστε με αυτό στο σχεδιασμό, για παράδειγμα στο σχεδιασμό των τροχών", είπε και συμπλήρωσε, "Μπορείτε να ορίσετε μερικές παραμέτρους - όπως, θέλετε έναν τροχό με πέντε ακτίνες, θα πρέπει να ζυγίζει μόνο τόσο, θα πρέπει να είναι μια ζάντα 20 ιντσών - και τότε ο υπολογιστής αρχίζει να παράγει ιδέες για εσάς".

"Παρόλα αυτά, ως άτομο, ως άνθρωπος, πρέπει να είστε εσείς ο καλλιτεχνικός υπεύθυνος. Πρέπει να διαλέξεις. Εξακολουθείς να καθοδηγείς τη διαδικασία - δεν μπορεί ο υπολογιστής να εφεύρει εντελώς νέα πράγματα, αλλά μπορεί να συνδυάσει διάφορες παραμέτρους σε μια πρόταση πολύ πιο γρήγορα από ό,τι ένας άνθρωπος", κατέληξε.

Ο van Hooydonk σημειώνει πως η εταιρεία έχει δοκιμάσει την τεχνητή νοημοσύνη και για τον πλήρη σχεδιασμό αυτοκινήτων. "Αλλά δεν ήταν πολύ επιτυχημένο. Βλέπετε τώρα στο διαδίκτυο πολλά σκίτσα που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη, και ενώ πολλά από αυτά φαίνονται ελκυστικά με την πρώτη ματιά, όταν τα κοιτάζετε πιο προσεκτικά σκέφτεστε, "μισό λεπτό, το έχω ξαναδεί αυτό".

"Αυτό συμβαίνει επειδή ο υπολογιστής συνδυάζει εικόνες που υπάρχουν ήδη στο διαδίκτυο και τις συναρμολογεί σε ένα αυτοκίνητο. Δεν λειτουργεί έτσι ο εγκέφαλος ενός σχεδιαστή. Στον εγκέφαλο ενός σχεδιαστή, συνδυάζεις, ας πούμε, μια λάμπα, έναν πίνακα ζωγραφικής, ένα παλιό αυτοκίνητο και ένα νέο, και αυτό γίνεται το νέο σου αυτοκίνητο, επειδή η έμπνευσή σου προέρχεται από όλα αυτά τα πράγματα".

Δεν φοβάται την τεχνητή νοημοσύνη και προσθέτει ότι υπάρχει ήδη σε διάφορες μορφές - μέσω των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης, για παράδειγμα. "Τη συνηθίζουμε στη ζωή μας, αλλά φυσικά εγείρει πολλά ερωτήματα επειδή είναι εντελώς καινούργια". Και τι γίνεται με τις γρίλιες; "Αν κοιτάξετε την ιστορία μας, θα δείτε ότι έχουμε κάνει τα πάντα, από κάθετες, πολύ λεπτές μέχρι φαρδιές, πολύ χαμηλές. Αισθανόμαστε ότι η BMW πάντα προσέφερε κάποια παραλλαγή αυτών, οπότε μπορούμε να κάνουμε πραγματικά τα πάντα", δήλωσε ο van Hooydonk για το διαβόητο πλέον σχεδιαστικό στοιχείο.

Πηγή: topgeargreece.gr
 

H BMW σχεδιάζει ήδη αυτοκίνητα με τεχνητή νοημοσύνη - Ποιος ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα