Η Hyundai ανάρτησε στο διαδίκτυο ένα όμορφο video από τις δοκιμές που κάνει στα χιόνια της Σουηδίας και σε θερμοκρασίες κάτω των 30 βαθμών Κελσίου υπό του μηδενός, το νέο Ioniq 5 N.
Διάφορα παιχνίδια και υπερστροφή είναι τα κυρίαρχα συστατικά του θεάματος από ένα αυτοκίνητο οποίο, επειδή είναι ηλεκτρικό, η ισχύς του θα φτάνει σε δυσθεώρητα επίπεδα. Στο video, το καμουφλαρισμένο Ioniq 5 N καταφέρνει να κοντραριστεί με το i20N WRC Rally 1 (καμουφλαρισμένο κι αυτό), καταφέρνοντας να το «πιάσει» στην πορεία.
Ο ήχος του Ν έχει... πειραχτεί από διάφορα συστήματα, διαθέτει τεχνολογία ψεύτικων αλλαγών σχέσεων και περιοριστή σ.α.λ., διατηρώντας τη χαρά της οδήγησης ενός συμβατικού αυτοκινήτου.
Το νέο Ioniq 5 N βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Kia EV6 GT, αλλά ενώ το Kia παράγει 576 ίππους, το δύο ηλεκτρικών μοτέρ set-up του Hyundai, αποδίδει περίπου 600. Επίσης, διαθέτει περισσότερη ροπή, που ανέρχεται στα 765Nm, με το ειδικό τμήμα Ν της φίρμας, να έχει βάλει το... χεράκι της και σε άλλους τομείς του αυτοκινήτου.
Οι επιδόσεις, σαφώς θα έχουν επηρεάσει την αυτονομία του, οι τιμές της οποίας δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά σύμφωνα με τον αμερικανικό κύκλο ΕΡΑ, το μακράς αυτονομίας Ioniq 5 παρέχει 412 χιλιόμετρα, ενώ το Kia EV6 GT, 331. Πάντως, όποια και να είναι του Ν, από τη στιγμή που διατίθεται προφίλ οδήγησης drift, μάλλον θα μειώνεται αρκετά, αφού ο οδηγός θα μπει στον πειρασμό και θα... παίξει μαζί του.
Το Hyundai Ioniq 5 N θα ντεμπουτάρει μέσα στο 2023 και θα λογίζεται μοντέλο του 2024.