Μετά από αρκετά teaser και αγωνία, η Lamborghini παρουσίασε τον αντικαταστάτη της Aventador. Πρόκειται για τη νέα LB744 υβριδικής τεχνολογίας ή απλά... Revuelto. Πήρε το όνομά του από ένα ταύρο, όπως τα περισσότερα της φίρμας, που μεταφράζοντάς το, σημαίνει... ομελέτα. Αποτελεί το πρώτο μοντέλο των Ιταλών που συνδυάζει δύο κινητήρια συστήματα, με το θερμικό μοτέρ V12 να έχει εξελιχθεί σε σχέση με εκείνο που διέθετε η Aventador. Παραμένει πιστό στη μη χρήση turbo και έχει χωρητικότητα 6.5 λίτρων. Αποδίδει 814 ίππους μόνο του με 725Nm ροπή και είναι το πιο ισχυρό 12κύλινδρο που κατασκεύασε ποτέ η Lamborghini. Για παράδειγμα, ο κινητήρας της Aventadors Ultimae αποδίδει 769.
Πέραν αυτού, δύο ηλεκτρικά μοτέρ έχουν τοποθετηθεί στον εμπρός άξονα, διαθέτοντας ισχύ 148 ίππων έκαστος, ενώ το τρίτο, παρόμοιας ισχύος φιλοξενείται στο νέο 8τάχυτο δίδισκο κιβώτιο. Άρα, τα δύο εμπρός κινούν αποκλειστικά με ηλεκτρισμό τον εκεί άξονα, ενώ το τρίτο συνεργάζεται με το συμβατικό μοτέρ. Το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργήσει έχοντας κίνηση σε όλους τους τροχούς, προσφέρει δυνατότητες κατανομής ροπής, ενώ μπορεί να κινηθεί με ισχύ μόλις 178 ίππων μέσα στην πόλη, αποκλειστικά με τον εμπρός άξονα, εφόσον έχει επιλεχτεί το προφίλ City. Η Sian, ένα άλλο υβριδικό όχημα που είχε κατασκευαστεί (σε μικρό αριθμό μονάδων), ναι μεν διέθετε επίσης έναν V12, αλλά ο ηλεκτρικός συνεισέφερε με μόλις 34 ίππους.
Η συνδυαστική ισχύς του... κυνηγού των υβριδικών Ferrari ανέρχεται στους 1.001 ίππους και με ενεργοποιημένο το launch control, επιταχύνει στα πρώτα 100χλμ./ώρα σε 2.7δλ., τα 200χλμ./ώρα έρχονται σε κάτω από 7δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350χλμ./ώρα. Η Ultimae από την πλευρά της είχε τιμές 2.8δλ., 8.7δλ. και 355χλμ./ώρα αντίστοιχα. Όσον αφορά στον μεγάλο αντίπαλο, που δεν είναι άλλος από την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 986 ίππων με τον V8 κινητήρα, οι τιμές είναι 2.7δλ., 6.7δλ. και 340χλμ./ώρα τελική. Η μπαταρία της Revuelto των 3.8kWh φορτίζει σε 30 λεπτά χρησιμοποιώντας πηγή 7kW ή μόλις σε έξι λεπτά, χρησιμοποιώντας το θερμικό μοτέρ σαν γεννήτρια.
Αναφορικά με τον σχεδιασμό, οι οπτικές ομοιότητες είναι αρκετές με εκείνον της Aventador, καθώς οι θύρες ανοίγουν προς τα πάνω, απλά σε γενικές γραμμές η Revuelto φαίνεται να υιοθετεί πιο απαλές γραμμές και διαφορετική αισθητική. Το εμπρός μέρος, τα φώτα DRL, οι πλευρικές εισαγωγές και τα πίσω φώτα φυσικά, αμέσως προδιαθέτουν τον αγοραστή πως πρόκειται για μια Lamborghini, ακόμα και αν μην του πουν πως αντικρίζει μια τέτοια. Η καμπίνα περιβάλλεται από ανθρακόνημα, όπως και το υποπλαίσιο, ενώ τα πίσω ελαστικά διαστάσεων 345/30 ZR21, προσδίδουν ακόμα περισσότερη... αγριότητα σε συνδυασμό με τον πλήρως εκτεθειμένο συμβατικό κινητήρα.
Επίσης, στο οπίσθιο μέρος της Revuelto, εντοπίζεται μια ενεργή πτέρυγα που ρυθμίζεται ανάλογα με το προφίλ που έχει επιλεχτεί από τον οδηγό, καταφέρνοντας να παράγει υψηλή κάθετη δύναμη ή χαμηλά επίπεδα οπισθέλκουσας. Σε σχέση με την Aventador Ultimae, η κάθετη δύναμη που παράγεται από το σχήμα του δαπέδου είναι 33% περισσότερη, ενώ η ροή του αέρα πίσω, είναι αποδοτικότερη κατά 74% χάρη στον διαχύτη. Ναι μεν το βάρος είναι πολύ (1.772 κιλά έναντι 1.550 της Ultimae), αλλά κάτι τέτοιο θεωρείται φυσιολογικό. Αφενός τα σημερινά αυτοκίνητα παρέχουν πολλαπλάσια επίπεδα ασφάλειας, αφετέρου, πρέπει να χωρέσουν σε ένα αμάξωμα, πολλά εξαρτήματα ηλεκτρονικών συστημάτων. Προσθέστε σε όλα αυτά και τα υβριδικά.
Προχωρώντας τώρα στα ενδότερα, δεσπόζει ο πίνακας οργάνων των 12.3 ιντσών, η οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 8.4 ιντσών, αλλά και αυτή του συνεπιβάτη των 9.1 ιντσών. Μπορεί η Lamborghini να ανήκει στον Όμιλο Volkswagen, αλλά το εσωτερικό διαφέρει σε πολλά με το αντίστοιχο της Audi, που επίσης ανήκει στον Όμιλο VAG. Έπρεπε, όμως, να υπάρξει μια μεγάλη διαφοροποίηση στη Lamborghini, καθώς αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι της ιταλικής ιστορίας και φιλοσοφίας στην κατασκευή οχημάτων.
Ο επιλογέας ταχυτήτων και το μπουτόν έναυσης του κινητήρα είναι σχεδόν πανομοιότυπα με της Aventador, αλλά τόσο το τιμόνι (εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά της Squadra Corse) όσο και οι διακόπτες είναι διαφορετικά. Διατίθενται 13 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, ενώ μέσω δύο περιστροφικών διακοπτών μπορούν να επιλεχτούν τα προγράμματα City, Strada, Sport και Corsa, αλλάζοντας τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το πρώτο αφορά κίνηση στην πόλη με μόλις... 178 ίππους και ηλεκτρισμό και μόνο. Το Strada διατηρεί συνδεδεμένο τον V12, ενώ το Sport περιλαμβάνει τρία υπο-προφίλ, που είναι τα Recharge, Hybrid και Performance. Στο Sport η ισχύς ανέρχεται στους 895 ίππους, ενώ αν ο οδηγός θελήσει να τα έχει όλα στη διάθεσή του, δηλαδή μέγιστη ισχύ και 4κίνηση, επιλέγει το Corsa, το οποίο δεν ασχολείται με το Recharge, μεταβαίνει στο Performance, αφήνοντας... ελεύθερους όλους τους 1.001 ίππους της Revuelto.
Τέλος, το αυτοκίνητο εμπλουτίζεται με μια γκάμα διασυνδεδεμένων λειτουργιών και τεχνολογιών, όπως είναι οι Amazon Alexa, δορυφορικό ραδιόφωνο SiriusXM 360L (στις ΗΠΑ), ΟΤΑ, προβολείς LED matrix και το πλήρες πακέτο ασφάλειας και υποβοήθησης, όπως είναι η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, κάμερα τυφλού σημείου, προσαρμοζόμενο cruise control και προειδοποίηση οπισθοπορείας. Αυτό το πακέτο διατίθεται για πρώτη φορά σε supercar της Lamborghini.