MENU

Το NSX και πιο συγκεκριμένα η πρώτη του γενιά διήρκησε έξι χρόνια. Κατασκευαζόταν από το 1991 έως το 1997 και κάθε φορά που έβλεπες ένα στον δρόμο, τότε το μάτι σου έπεφτε κατ' ευθείαν επάνω του. Το συγκεκριμένο, κατασκευής 1991 έχει διανύσει μόλις 79.000 χιλιόμετρα, πάρα πολύ λίγα για τα 32 χρόνια που βρίσκεται στη ζωή. Επειδή, όμως, ο ιδιοκτήτης του δεν ήθελε να έχει ένα... απλό NSX το μεταμόρφωσε σχεδόν σε όλους τους τομείς.

Το Facebook Marketplace σημειώνει πως το αυτοκίνητο έχει αναβαθμιστεί με έναν νέο δίδισκο συμπλέκτη, μια aftermarket πολλαπλή εξαγωγής, μια νέα εξάτμιση και με ένα νέο ψυγείο της Koyo για να διασφαλίσει την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Επίσης, οι τροχοί είναι της Enkei, ενώ έχουν τοποθετηθεί και νέα ελατήρια για να είναι πιο σταθερό και αποκρίσιμο.

Από εκεί και πέρα, το εξωτερικό kit της Sorcery περιλαμβάνει νέα πιο φαρδιά φτερά, εμπρός προφυλακτήρα, πλευρικά μαρσπιέ και πίσω προφυλακτήρα, που συγκεντρώνει αμέσως τα βλέμματα. Επίσης, υπάρχει μια μεγάλη εισαγωγή οροφής για την επιπλέον ψύξη του μοτέρ, μια μεγάλη πίσω πτέρυγα, ενώ δεν υπάρχει πίσω παρμπρίζ.

Αλλαγές έχουν γίνει και στην καμπίνα, συμπεριλαμβανομένης μια ECU από τη Spoon, δύο καθίσματα Recaro, τιμόνι Memo, σύστημα πλοήγησης aftermarket και διακόπτης απενεργοποίησης της μπαταρίας. Το αυτοκίνητο φαίνεται τούτη τη στιγμή να «κατοικεί» στην Ιαπωνία και σύντομα θα εισαχθεί στις ΗΠΑ. Όταν με το καλό γίνει αυτό, ο πωλητής σημειώνει πως θα εξοπλιστεί με νέα φώτα, φρένα, ελαστικά, ενώ θα αλλαχτούν και όλα τα υγρά του.

Το κεντρομήχανο NSX πρώτης γενιάς, διέθετε 3λιτρο κινητήρα V6, με ισχύ περίπου στους 280 ίππους με 284Nm ροπή. Το 0-100χλμ./ώρα ολοκληρωνόταν σε 5.9δλ., με την τελική του ταχύτητα να σταματά στα 270χλμ./ώρα.
 

Ο ιδιοκτήτης αυτού του NSX είχε πολλά κέφια