MENU

Η πέμπτη γενιά του Kia Sportage είναι νέα για την αγορά της Βορείου Αμερικής. Διαθέσιμο με σύστημα plug-in hybrid, παράγει 261 ίππους και είναι αρκετά γρήγορο χάρη στην 4κίνησή του. Αλλά πώς τα πηγαίνει στις δοκιμές του σλάλομ και του ταράνδου; Αρμόδιοι για να μας απαντήσουν, δεν είναι άλλοι από τους δημοσιογράφους ειδικού Τύπου του km77, που εξειδικεύονται σε αυτόν τον τομέα. Το νέο Sportage, συγκρίνεται στο video με το Hyundai Tucson PHEV και χρησιμοποιεί την ίδια βασική κινητήρια μονάδα του 1.6 λίτρου 4κύλινδρης, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου σε όλους τους τροχούς, με τα δύο μοντέλα να φορούν ελαστικά Michelin Primacy κατά τις δοκιμές τους.

Ως εκ τούτου, θα ανέμενε κανείς παρόμοιες επιδόσεις και χρόνους και πράγματι, συγκριτικά με το «ξαδελφάκι» του της Hyundai, η ολοκλήρωση στο σλάλομ ανήλθε στα 24δλ. ακριβώς. Το Kia ήταν σταθερό και προβλέψιμο, ακολούθησε τις εντολές του τιμονιού κατά γράμμα και όπως λέει το km77, η αίσθησή του ήταν καλύτερη από εκείνη του Tucson. Εκεί που τα πράγματα άλλαξαν ήταν στον τάρανδο. Στην πρώτη προσπάθεια των 77χλμ./ώρα, το Sportage εμφάνισε έντονα σημάδια υποστροφής, παρασέρνοντας μερικούς κώνους στο διάβα του.

Η ταχύτητα με την οποία είχε ολοκληρώσει την ίδια δοκιμασία το Tucson ήταν τα 74χλμ./ώρα, αλλά το Sportage χρειάστηκε λιγότερα για να περάσει ανέπαφο τη διαδρομή. Ως εκ τούτου, η ταχύτητα με την οποία ολοκλήρωσε με επιτυχία το τεστ ήταν τα 71χλμ./ώρα. Τα δύο μοντέλα δοκιμάστηκαν την ίδια ημέρα, αλλά το video με το Hyundai αναρτήθηκε πρωτύτερα.

H «ακτινογραφία» του Kia Sportage PHEV στον τάρανδο και το σλάλομ (vid)
EVENTS