MENU

Ο αντικαταστάτης της πολυαναμενόμενης Lamborghini Aventador θα παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες ημέρες και η εταιρεία φρόντισε να εντείνει την αγωνία μας περισσότερο, τροφοδοτώντας μας με νέες πληροφορίες σχετικά με το 12κύλινδρο, διάταξης V «τέρας». Μάλιστα, υπάρχουν μερικές πληροφορίες για το πώς θα λειτουργεί το υβριδικό σύστημα, το οποίο επικεντρώνεται στη δυναμική του αυτοκινήτου.

Το κωδικό όνομα είναι το LB744 και κάτω από το καπό θα έχει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 6.5 λίτρων, έχοντας την αρωγή τριών ηλεκτρομοτέρ. Ο V12 μόνος του αποδίδει 814 ίππους, ενώ με τη συμβολή του τρίο των e-μοτέρ, η συνδυαστική θα αγγίζει τους 1.001. Το σύστημα 4κίνησης έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο όπου ο εμπρός άξονας θα κινείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, δημιουργώντας έναν e-άξονα, ενώ ο πίσω θα παίρνει κίνηση απ' ευθείας από τον συμβατικό, συν τον ένα ηλεκτρικό που απομένει.

Η εταιρεία μας πληροφόρησε πως θα υπάρχουν ούτε λίγο ούτε πολύ 13 διαφορετικές οδηγικές εμπειρίες και τρία νέα προφίλ. Αναφορικά με το χρήση του υβριδικού συστήματος, υπάρχουν τα Recharge, Hybrid και Performance, ενώ ένας άλλος διακόπτης θα επιτρέπει την επιλογή των Citta (City), Strada, Sport και Corsa. Το πρώτο προφίλ είναι και το πιο αποδοτικό στον τομέα της κατανάλωσης, χρησιμοποιώντας την μπαταρία για κίνηση με μηδενικές εκπομπές μέσα στην πόλη. Για αυτό ο οδηγός, όταν κινείται σε αστικό περιβάλλον θα έχει στη διάθεσή του μόλις... 178 ίππους από τους 1.001 διαθέσιμους. Όταν οδηγείται έτσι, η LB744 διαμορφώνει αναλόγως την ανάρτηση για περισσότερη άνεση και λιγότερους κραδασμούς.

Στο προφίλ Sport, η ισχύς ανεβαίνει, το αεροδυναμικό πακέτο κάνει αποδοτικότερα τη δουλειά του, ενώ το κιβώτιο είναι πιο αποκρίσιμο. Στο Recharge ο V12 έχει τη δυνατότητα να φορτίζει την μπαταρία, αυξάνοντας την αυτονομία της, σε περίπτωση που δεν υπάρχει εκεί κοντά κάποιος σταθμός φόρτισης. Στο Corsa ο οδηγός μπορεί να διαπιστώσει τις ικανότητες του αυτοκινήτου στην πίστα, συν τον όμορφο ήχο που θα παράγεται, ενώ στο Performance, έχει στη διάθεσή τους όλη την ισχύ των 1.001 ίππων. Αν κάποιος την έχει δει... Σουμάχερ, μπορεί να απενεργοποιήσει πλήρως το ESC.

Εν τω μεταξύ, το 4κίνητο υβριδικό supercar θα εφοδιάζεται στον εμπρός άξονα με σύστημα ηλεκτρικής κατανομής ροπής, που θα συνεργάζεται με το σύστημα 4κίνησης της νέας «Lambo». Ενώ μερικά τέτοια συστήματα, χρησιμοποιούν τα φρένα για να μειώσουν την ταχύτητα του εσωτερικού τροχού σε μια στροφή, της Lamborghini θα επενεργεί μόνο όταν χρειάζεται, αφήνοντας τον οδηγό να χαρεί περισσότερο τόσο τις δικές του ικανότητες όσο και του αυτοκινήτου.

Mode City για τη νέα «Lambo» με... μόλις 178 ίππους