Η Συμμαχία αποτελείται από τις Renault, Nissan και Mitsubishi. Ξεκίνησε περίπου στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, κατασκεύαζαν πολλά αυτοκίνητα συνεταιρικά και αυτός είναι ένας από τους λόγους που μερικά μοντέλα είχαν εξαρτήματα της άλλης κτλ. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά που μεταδίδει το Bloomberg, η Renault συμφώνησε να μειώσει το μερίδιό της στη Nissan για να αντιμετωπιστεί καλύτερα ο ανταγωνισμός που οδεύει προς τον εξηλεκτρισμό και την αυτόνομη οδήγηση.
Το ρεπορτάζ αναφέρει πως οι εταιρείες θα διατηρήσουν ένα ποσοστό της τάξεως του 15% των μετοχών, συμπεριλαμβανομένου ενός πλάνου των Γάλλων να μεταβιβάσουν ένα +28% των μετοχών της Nissan σε γαλλικό trust. Οι αλλαγές, πάντως, δεν σταματούν μόνο εκεί, καθώς αποφασίστηκε πως θα προχωρήσουν μέσω συνεργασιών σε επενδύσεις σε πολλές αγορές, όπως είναι των Ινδίας, Νότιας Αμερικής και Ευρώπης.
Με αυτή τη συμφωνία, τα πράγματα αλλάζουν και φαίνεται να είναι αρκετά πιο ισορροπημένα σε σχέση με πριν, κάτι που ενοχλούσε τα στελέχη στην Ιαπωνία. Μολονότι η Renault έχει το μεγαλύτερο μερίδιο με 43%, έχοντας δικαίωμα ψήφου, η Nissan παράγει περισσότερα αυτοκίνητα, με το μερίδιο να ανέρχεται στο 15%, μην έχοντας, όμως, δικαίωμα ψήφου.