Μετά τα Skysphere, Grandsphere και Urbansphere, η Audi παρουσιάζει το Activesphere, ένα αυτοκίνητο το οποίο συνδυάζει όλα όσα μπορεί να συνδυάσει ένα όχημα μεταφοράς. Μεγάλη απόσταση από το έδαφος, στιλ coupe, με ικανότητες off-road και ειδικά ελαστικά, αλλά και τη δυνατότητα μεταμόρφωσής του σε pick-up. Οι τροχοί είναι 22 ιντσών με ελαστικά 285/55R22 και στο μυώδες σώμα του εντοπίζονται πάρα πολλά προστατευτικά σημεία.
Το μοντέλο διακρίνεται από μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και εκείνη που βρίσκεται στο πίσω μέρος, μπορεί να ρυθμιστεί κατά κάποιον τρόπο, φανερώνοντας τον πλούσιο χώρο, βοηθώντας τον χρήστη είτε να φορτώσει πολλά αντικείμενα είτε να τοποθετήσει εκεί δύο ηλεκτρικά ποδήλατα και άλλον εξοπλισμό. Επίσης, στην οροφή υπάρχουν ειδικά εξαρτήματα τοποθέτησης πέδιλων σκι και άλλων. Άλλα σημαντικά στοιχεία αφορούν τον φωτισμό LED, οι κάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους συμβατικούς εξωτερικούς καθρέπτες και οι τροχοί έξι ακτίνων διαθέτουν οπές που ανοιγοκλείνουν. Χάρη στην προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, η απόσταση από το έδαφος είναι 208χλστ. στη βασική λειτουργία, μπορεί να αυξηθεί στα 248χλστ. για εκτός δρόμου διαδρομές ή να μειωθεί στα 168χλστ. αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί σε άσφαλτο.
Όπως λοιπόν εντυπωσιακό είναι το εξωτερικό του αυτοκινήτου, άλλο τόσο είναι το εσωτερικό. Οι θύρες ανοίγουν με την αντίθετη φορά, κάτι που σημαίνει πως η απουσία της κολόνας Β παρέχει ευκολότερη επιβίβαση/αποβίβαση στους επιβάτες, ενώ τα καθίσματα, τέσσερα τον αριθμό, διαθέτουν ενσωματωμένα υποβραχιόνια και προσκέφαλα. Το τιμόνι σχήματος ορθογωνίου και το ρέον ταμπλό, στερούνται οθονών και χρησιμεύουν για τον ήχο και το σύστημα κλιματισμού.
Στο πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης, τόσο το τιμόνι όσο και τα πεντάλ εισέρχονται σε ειδικές θήκες, απελευθερώνοντας χώρο για τον οδηγό, που αν θελήσει να προχωρήσει περισσότερο, μπορεί να ευχαριστηθεί το ποτό του χάρη στον διαμορφωμένο χώρο της κεντρικής κονσόλας. Προκειμένου να γίνει ακόμα πιο θελκτική η καμπίνα, η οροφή μπορεί να αλληλεπιδράσει, ενώ πάρα πολλές λειτουργίες μπορούν να ενεργήσουν μετά από φωνητικές εντολές ή εντολές αφής.
Το Audi Activesphere concept βασίζεται στην αρχιτεκτονική ΡΡΕ, κάτι που μεταφράζεται σε 4.980χλστ. μήκος, 2.070χλστ. πλάτος, 1.600χλστ. ύψος και 2.970χλστ. μεταξόνιο. Η κίνηση αφορά αποκλειστικά δύο ηλεκτρικά μοτέρ, συνδυαστικής απόδοσης 436 ίππων με 720Nm ροπή, με την μπαταρία των 800V από τη μεριά της να έχει τοποθετηθεί στο δάπεδο, ανάμεσα στους δύο άξονες. Λογικό αυτό, καθώς κατανέμεται σωστά το βάρος του μεγαλύτερου εξαρτήματος του αυτοκινήτου. Έχει χωρητικότητα 100kWh, παρέχοντας αυτονομία πάνω από 600 χιλιόμετρα και αφού υποστηρίζει ταχύτητα φόρτισης έως 270kW, μέσα σε λιγότερο από 24 λεπτά, γεμίζει το 5-80%.
Δεν πρόκειται να ακολουθήσει τον δρόμο της παραγωγής, τουλάχιστον με αυτή τη μορφή, αλλά πολλές από τις τεχνολογίες του θα δείξουν τον δρόμο στα επόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Audi. Φέτος, η εταιρεία παρουσιάζει τα πρώτα ΡΡΕ μοντέλα και έως το 2033 θα κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα.