MENU

Κατ' αρχάς, φέτος, το 2023, κάθε μοντέλο της φίρμας θα διαθέτει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση. Εν συνεχεία, το 2025 θα έχει για κάθε μοντέλο μια ηλεκτρική έκδοση, ενώ το 2030, όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρώπη, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Η προσέγγιση της Peugeot ονομάζεται E-Lion project και θα βασίζεται σε μερικά «Ε», τα οποία αφορούν αναλυτικά:

1. Ecosystem: το οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών εξελίσσεται με την χρήση της
πλατφόρμας STLA (πλατφόρμα εξέλιξης ηλεκτρικών μοντέλων), προσφέροντας
ολοκληρωμένη εμπειρία στον πελάτη από τη φόρτιση έως την πλήρη συνδεσιμότητα.

2. Electric: δέσμευση της Peugeot είναι να προσφέρει μια ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας της έως το 2025.


3. Efficiency: η εμμονή στη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση kW (12.5kWh/100χλμ. για το e-208).


4. Environment: όλα σχεδιάζονται με τελικό στόχο τη βιωσιμότητα και τη δέσμευση να
πετύχει Carbon Net Zero μέχρι το 2038.


Από εκεί και πέρα, η φίρμα σχεδιάζει να παρουσιάσει πέντε νέα ηλεκτρικά μοντέλα στα επόμενα δύο χρόνια και αυτά είναι τα e-308, e-308 SW (το πρώτο ηλεκτρικό SW στην Ευρώπη), e-408, e-3008 και e-5008. Τα ηλεκτρικά 308 και 308 SW θα εφοδιάζονται με έναν νέο ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 156 ίππων και θα προσφέρει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα. Η φίρμα θα εισάγει μια νέα υβριδική τεχνολογία MHEV 48V, την οποία θα φέρουν τα 208, 2008, 308, 3008, 5008 και 408. Το σύστημα Hybrid 48V αποτελείται από έναν νέας γενιάς κινητήρα βενζίνης PureTech 100 ή 136 ίππων, που θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6), το οποίο από την πλευρά του ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα (21 kW).

Το e-3008 θα παρουσιαστεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους, με το εύρος της αυτονομίας να αγγίζει τα 700 χιλιόμετρα, χάρη στην ύπαρξη τριών ηλεκτρικών μοτέρ. Η πλατφόρμα της Stellantis προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και ελευθερία για την επανασχεδίαση των συνολικών αναλογιών του οχήματος, μια εντελώς νέα γλώσσα σχεδιασμού, επανεξέταση του εσωτερικού χώρου και της λειτουργικότητας, ενώ η τεχνολογία steer by wire επιτρέπει νέους τρόπους ελέγχου του αυτοκινήτου. Ως εκ τούτου, επέτρεψε τη δημιουργία του Hypersquare και την επόμενη γενιά ευφυών i-Cockpit.

Σταθερά προς την ηλεκτροκίνηση η Peugeot