MENU

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο παγκόσμιος πρωταθλητής για τα όσα συμβαίνουν στη Ferrari:

«Ήταν απαραίτητο να αλλάξει ο επικεφαλής της ομάδας; Πρέπει να γνωρίζουμε περισσότερα για να κρίνουμε σωστά, όμως για εμένα είναι ξεκάθαρο πως πρέπει να υπάρξει αλλαγή στη στρατηγική της Ferrari. Όταν έχεις ένα τόσο γρήγορο μονοθέσιο δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι πολύ διαφορετικό από τον ανταγωνισμό. Υπήρχαν περιπτώσεις όπου ομάδες είχαν στα μονοθέσιά τους τη μαλακή γόμα ελαστικών και η Ferrari είχε τη μεσαία γόμα ελαστικών. 

Οι άλλες κορυφαίες ομάδες ποτέ δεν το έκαναν αυτό. Δεν χρειάζεται να αποδεικνύεις συνεχώς πως είσαι έξυπνος. Είδαμε να συμβαίνουν αρκετές ηλιθιότητες με τη στρατηγική. Δεν ξέρω ποιος ήταν ο υπεύθυνος, αλλά αυτό πρέπει να αλλάξει. Οι οδηγοί πρέπει να εμπλέκονται περισσότερο στα θέματα στρατηγικής, αυτοί ξέρουν πώς συμπεριφέρονται τα ελαστικά. Σκέφτομαι το περιστατικό που ο Σαρλ Λεκλέρ στο Ιντερλάγος βγήκε στην πίστα με ενδιάμεσα ελαστικά».

Για το λόγο που τα πράγματα δε πάνε καλά στη Ferrari και το 2023:

«Για εμένα είναι ξεκάθαρο: η Ferrari έχει ό,τι χρειάζεται για να είναι ανταγωνιστική. Μερικές φορές, όμως, γίνονται ανθρώπινα λάθη. Πιστεύω πως αποτυγχάνουν γιατί εξαρτώνται περισσότερο από τα δεδομένα των υπολογιστών και την τεχνολογία. Η υψηλή τεχνολογία του σήμερα είναι καλή, όμως μερικές φορές χρειάζεσαι και την εμπειρία.

 Περιμένω τη Ferrari να είναι πολύ δυνατή το 2023 και αυτό είναι πολύ καλό και για τη Formula 1. Αν είχα να επιλέξω ένα μονοθέσιο εκ των Red Bull, Mercedes ή Ferrari, θα επέλεγα τη Ferrari. Είναι ρίσκο, αλλά είναι ένα ωραίο ρίσκο. Η Ferrari παραμένει Ferrari, όλοι θέλουν να δουλέψουν εκεί. Όταν οδηγείς για τη Ferrari, η καριέρα σου αποκτά ένα διαφορετικό νόημα».

Αντρέτι: «Λάθος άνθρωπος έφυγε από τη Ferrari»
EVENTS