MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Θα υπήρχε η εξής αλληλουχία κινήσεων, αν μας έλεγε κάτι τέτοιο στην αρχή της σεζόν: 1) Θα κουνούσαμε συγκαταβατικά το κεφάλι, 2) Θα του λέγαμε κάτι ενθαρρυντικό, όπως «Άσε μας κουκλίτσε μας», 3) Θα βγάζαμε διακριτικά το κινητό μας και θα καλούσαμε την Άμεση Βοήθεια, 4) Θα τον βοηθούσαμε να επιβιβαστεί στο όχημα, αφού πρώτα του δέναμε το πουκάμισο που κουμπώνει πίσω και 5) Θα τον αποχαιρετούσαμε κουνώντας του εγκάρδια το χέρι. 

Παράλογο; 

Το ακριβώς αντίθετο: ένας τύπος στα μέσα Μαρτίου μας είχε μόλις πει πως η Μερσέντες όχι απλά θα κάνει νίκη μέσα στο 2022, αλλά θα τερματίσει σε ένα grand prix με το απόλυτο (1-2 και ταχύτερος γύρος). Ρε παιδιά, σοβαροί να είμαστε...

Ατυχώς για τους ανταγωνιστές των Ασημένιων Βελών, ο Τότο Βολφ και η παρέα του δεν αστειεύονται: χάρη σε ένα εκπληκτικό αγωνιστικό ντεμαράζ η Μερσέντες κατάφερε να μετατρέψει το κάρο των πρώτων μηνών σε... πύραυλο, φτάνοντας σε ένα παντελώς απροσδόκητο 1-2 στο Ιντερλάγκος. 

O poleman, μετά το sprint race, Ράσελ ήταν αψεγάδιαστος από την αρχή μέχρι και το τέλος του αγώνα, δεν πτοήθηκε ούτε από τα δύο Αυτοκίνητα Ασφαλείας που βγήκαν στην πίστα ούτε από την όποια, ψυχολογική και αγωνιστική, πίεση του άσκησε στο τέλος ο Λιούις Χάμιλτον και πήρε μια πανάξια νίκη που επιβεβαίωσε πως είναι ένας εν δυνάμει πρωταθλητής. 

Από κοντά, σε απόδοση, και ο αειθαλής Χάμιλτον: ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν πτοήθηκε από την σύγκρουση με τον Φερστάπεν στην αρχή (ξεκάθαρη η ευθύνη του Μαξ, σωστή η ποινή των 5 δευτερολέπτων), έβαλε κάτω το κεφάλι και με πολύ σωστή στρατηγική έφτασε στη δεύτερη θέση, κλειδώνοντας το ασημί 1-2. Ήταν το πρώτο μετά από μία γεμάτη διετία (Ίμολα 2020). 

Πίσω από τις δύο άπιαστες Μερσέντες τερμάτισαν οι δύο Φεράρι. Ο Κάρλος Σάινθ ήταν εκπληκτικός και συμπλήρωσε το βάθρο, με τον Λεκλέρκ να τερματίζει την τετράτροχη λογική (που, ως γνωστόν, δεν υπάρχει...) καθώς από τελευταίος μετά την επαφή που είχε στους πρώτους γύρους με τον Νόρις κατάφερε, μ' ένα μέτριο για τα δεδομένα της κορυφής μονοθέσιο, να φτάσει 4ος. 

Αυτό το 3-4 της Σκουντερία είναι τεράστιας σημασίας, γιατί παρά το γεγονός πως η Μερσέντες μείωσε τη διαφορά στους κατασκευαστές οι Ιταλοί παραμένουν το φαβορί για την κατάληψη της 2ης θέσης. 

Ο Φερνάντο Αλόνσο συνέχισε τα εντός της πίστας θαύματα (η συμπεριφορά του εκτός παραμένει μία άλλου είδους συζήτηση) και πήρε μια απροσδόκητη 5η θέση, με τον Φερστάπεν και τον Πέρεζ ν' ακολουθούν. 

Αυτό το 6-7 με τον Ολλανδό μπροστά από τον Τσέκο και το γεγονός πως ο παγκόσμιος πρωταθλητής δεν παραχώρησε στο τέλος τη θέση του στον team-mate του (αν και πρακτικά δεν είχε τίποτα απολύτως να κερδίσει ο Φερστάπεν, την στιγμή που ο Μεξικανός παλεύει για την 2η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών) έγινε η αιτία για να ξεσπάσει ένας άνευ προηγούμενου εμφύλιος, με αδιανόητα καρφιά από τον Σέρχιο προς τον Μαξ. 

Οκόν, Μπότας και Στρολ συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα ενός άκρος ενδιαφέροντος αγώνα, από τους καλύτερους του 2022 που φέρεται να κλείνει με παρόμοιο τρόπο με το 2021: την Μερσέντες να είναι εξωπραγματικά βελτιωμένη. 

Το ζητούμενο, βέβαια, είναι ένα και μόνο ένα: θα είναι τ' Ασημένια Βέλη έτοιμα από τον πρώτο αγώνα του 2023 για νίκες; Και πού θα βρίσκεται η Φεράρι; 

Α ναι, και κάτι ακόμα: τι θα έχουν να πουν οι πρωταθλητές για όλ' αυτά; 

Βαθμολογία οδηγών

1. Φερστάπεν 429
2. Λεκλέρκ 290
3. Πέρεζ 290
4. Ράσελ 265
5. Χάμιλτον 240
6. Σάινθ 234
7. Νόρις 113
8. Οκόν 86
9. Αλόνσο 81
10. Μπότας 49
11. Φέτελ 36
12. Ρικιάρντο 35
13. Μάγκνουσεν 25
14. Γκασλί 23
15. Στρολ 14
16. Σουμάχερ 12
17. Τσουνόντα 12
18. Ζου 6
19. Άλμπον 4
20. Λατίφι 2
21. Ντε Βρις 2
22. Χούλκενμπεργκ 0

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1. Ρεντ Μπουλ 719
2. Φεράρι 524
3. Μερσέντες 505
4. Αλπίν 167
5. ΜακΛάρεν 148
6. Άλφα Ρομέο 55
7. Άστον Μάρτιν 50
8. Χάας 37
9. Άλφα Τάουρι 35
10. Ουίλιαμς 8

 

 

Grand Prix Βραζιλίας: Ο Τζορτζ Ράσελ πήρε τη νίκη