MENU

Ο Ολυμπιακός παρουσίασε τη νέα φανέλα της Adidas στον κόσμο της ομάδας το απόγευμα της Τετάρτης και λίγη ώρα νωρίτερα, οι πρώτες εικόνες είχαν διαρρεύσει μέσω Αργεντινής και συγκεκριμένα από την ιστοσελίδα planetafobal.com.ar. Αρχικά, η νέα ερυθρόλευκη για την αγωνιστική περίοδο 2015-16 παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου στους δημοσιογράφους και έπειτα στον κόσμο της ομάδας, στα γραφεία της ΠΑΕ στην πλατεία Αλεξάνδρας, με την εμφάνισή της να γίνεται πάνω σε καράβι!

Όσον αφορά στον σχεδιασμό της φανέλας από την Adidas, εταιρεία με την οποία ξεκίνησε και επίσημα τη συνεργασία του ο Ολυμπιακός, περιλαμβάνονται αρκετές νέες πινελιές. Ιδιαίτερη σχεδίαση έχει γίνει στον λαιμό και τα μανίκια, ενώ στο εσωτερικό μέρος του γιακά, αναγράφεται στα αγγλικά η φράση «we keep on dreaming», δηλαδή «συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε». Επίσης, στο αριστερό μανίκι υπάρχει χρυσό λογότυπο για τα 90 χρόνια «ζωής» του συλλόγου. Όσον αφορά στο σήμα της UNICEF, θα βρίσκεται κανονικά στη φανέλα, απλώς δεν υπήρχε κατά την παρουσίασή της. Από την Πέμπτη, θα είναι διαθέσιμη για το κοινό μέσω του ανακαινισμένου RED Store.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση της παρουσίασης το «παρών» έδωσε ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Βαγγέλης Μαρινάκης, όπως επίσης και οι Πέτρος Κόκκαλης, Γιάννης Μώραλης, Πιέρ Ισά, Τάκης Αγραφιώτης, Γιάννης Βρέντζος και οι ποδοσφαιριστές της ομάδας Ντουρμάζ, Γιαννιώτας, Αυλωνίτης και Μπουχαλάκης.Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για την εκδήλωση:

«Η φανέλα που θα «ταξιδέψει» για τη σεζόν 2015-16 με τον Ολυμπιακό στις επόμενες κορυφαίες στιγμές της ιστορίας του, παρουσιάστηκε, όπως της αξίζει, σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση, με τη σφραγίδα και τη δυναμική της adidas, της κορυφαίας εταιρείας αθλητικού εξοπλισμού στον κόσμο.

Τιμώντας τα 90 χρόνια από την ίδρυση του Ολυμπιακού, η νέα εντός έδρας εμφάνιση διατηρεί κλασικά στοιχεία στο σχεδιασμό της, όπως τις κόκκινες ρίγες μπροστά, αλλά και στην πλάτη της φανέλας και το λευκό σορτς, ενώ πρόσθετες λεπτομέρειες στο μανίκι δίνουν στη «θρυλική» φανέλα ένα ρετρό τόνο. Με το επετειακό χρυσό badge των «90 Χρόνων» στο μπράτσο, το τύπωμα “We keep on dreaming” στο εσωτερικό του γιακά, το κεντητό σήμα του Ολυμπιακού στο στήθος και τις τρεις κλασικές ρίγες της adidas στους ώμους, η νέα φανέλα εντυπωσίασε και είναι σίγουρο πως θα αγαπηθεί από όλους τους φίλους της ομάδας.

Το μήνυμα #BeTheDifference της adidas γίνεται πραγματικότητα μέσα από τα μάτια του νεαρού Θοδωρή, του πρωταγωνιστή του video, που ονειρεύεται να γίνει κομμάτι του «Θρύλου». Φοράει τη φανέλα και το όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Ο Θοδωρής αντιπροσωπεύει τη νέα γενιά αστέρων του ποδοσφαίρου, οι οποίοι με οδηγό τους τη φανέλα και την αγάπη για την ομάδα κάνουν τη διαφορά και αποδεικνύουν πως «Θρύλο σε κάνει η Φανέλα»!

Τεχνολογία αιχμής adidas

Συνδυάζοντας το κλασικό με το καινούργιο, η adidas χρησιμοποιεί στις νέες εμφανίσεις του Ολυμπιακού την τεχνολογία ClimaCool, η οποία, σε συνδυασμό με ειδικά 3D υφάσματα που βρίσκονται τοποθετημένα σε καίρια σημεία εφίδρωσης του σώματος, εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή ροή αέρα και επιτρέπει στον αθλητή να παραμένει στεγνός και άνετος, μεγιστοποιώντας το επίπεδο της απόδοσης του».Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο που ετοίμασε η ΠΑΕ Ολυμπιακός για τη νέα φανέλα:

Οι εικόνες της νέας φανέλας του Ολυμπιακού:

Η νέα ερυθρόλευκη: «We keep on dreaming» (vid, pics)