MENU

 Εμφανισιακά, έγιναν αλλαγές χρωματισμού και προσθήκη μεγαλύτερων σημάτων χορηγών καθώς προστέθηκε και μια νέα αεροτομή στο πίσω μέρος. Στα μηχανικά μέρη, ο κινητήρας δέχτηκε μια αναβάθμιση και πλέον αποδίδει 318 ίππους, 3 δηλαδή περισσότερους από το απερχόμενο μοντέλο. Το σημείο αναφοράς όμως είναι το νέο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο έχει τα χειριστήρια αλλαγής ταχύτητας στο τιμόνι, κάτι το οποίο δεν συνηθίζεται και οι οδηγοί δηλώνουν έκπληκτοι. 

Αναφορικά, ο Φιλανδός οδηγός Jari-Matti Latvala λέει πως το νέο αυτοκίνητο είναι συνολικά καλύτερο από το προηγούμενο, καθώς είναι γρηγορότερο και δίνει την δυνατότητα οδήγησης και με τα δύο χέρια στο τιμόνι!

Με αλλαγές ουσίας...