MENU

Με τον Ecoboost των 2,3 λίτρων και των 320 ίππων από τη Mustang κάτω από το καπό του, το νέο RS ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία των γρήγορων μικρομεσαίων. Πλέον, ίσως δεν ανταγωνίζεται το Opel Astra OPC ή το Seat Leon Cupra, αλλά μάλλον τα Audi RS3, το VW Golf R, ακόμα και το πιο «ειδικό» Subaru Impreza WRX STI. Όπως είναι εμφανές, τα τελευταία φέρουν κίνηση στους 4 τροχούς και αυτό ακριβώς έγινε και με το Ford, υιοθετώντας ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο στέλνει την ροπή έως και 70% στον πίσω άξονα. 

Εκεί, ανάλογα με την περίσταση, το σύστημα στέλνει τη διαθέσιμη ροπή στον πίσω αριστερό ή δεξιό τροχό μέσω του συστήματος Dynamic Torque Vectoring, σε ποσοστό έως 100%. H μετάδοση συμπληρώνεται από ένα χειροκίνητο, 6τάχυτο κιβώτιο, ειδικά ενισχυμένο για να αντέχει την ροπή των 433Nm και η μπροστινή ανάρτηση χρησιμοποιεί την τεχνολογία RevoKnuckle. Tα ελαστικά των 235/35 είναι της Michelin, στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν τα Pilot Super Sport ενώ στον προαιρετικό τα Pilot Sport Cup 2.

Εμφανισιακά, ένα πολύ «μυώδες» body kit δε θα μπορούσε να λείπει, το ίδιο και οι επιβλητικές μεγάλες ζάντες των 19 ιντσών. Οι εξατμίσεις χρησιμοποιούν μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα η οποία βρίσκεται στη σωλήνα εξαγωγής και αλλάζει τον ήχο του αυτοκινήτου. Το σύστημα Start/Stop είναι στάνταρ, σε μια προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης, ενώ την ενεργητική ασφάλεια ενισχύει το Active City Stop που επεμβαίνει σε ταχύτητες έως 50 km/h και προλαμβάνει ενδεχόμενο ατύχημα. Η παραγωγή του θα είναι στην Γερμανία και η διάθεσή του αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του έτους. 

To πιο άγριο Focus...