MENU

Το πρώτο από αυτά, δείχνει την πρόοδο της εξέλιξης του αυτοκινήτου, με πρωταγωνιστή τον Ken Block. Σκοπός της Ford είναι να δείξει τις «δοκιμασίες» στις οποίες έχει επιβληθεί η νέα σπορ έκδοση του Focus, ώστε να καταφέρει τελικά να περάσει στην παραγωγή. Δεν ήθελαν, όπως αναφέρεται στο βίντεο, να βγει στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο που θα φοράει το σήμα RS χωρίς να του αξίζει, καθώς η ιστορία του σήματος αυτού ξεκινάει πολλές δεκαετίες πίσω.

Το Focus RS, εξοπλίζεται με έναν κινητήρα EcoBoost 2.3 λίτρων, με απόδοση 350 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς. Το σύστημα Ford Performance AWD βασίζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες που διαχειρίζονται την κατανομή ροπής εμπρός / πίσω του αυτοκινήτου και παράλληλα ελέγχουν την κατανομή ροπής στον πίσω άξονα, ανάμεσα στους δύο τροχούς. Η δυνατότητα κατανομής ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών (torque vectoring) έχει θεαματικά αποτελέσματα στην οδική συμπεριφορά, στην ευστάθεια και στο στρίψιμο.

Ο οδηγός του Focus RS μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα διαφορετικά Drive Modes που διαμορφώνουν το σύστημα AWD, τον έλεγχο των αποσβεστήρων, το Electronic Stability Control, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του κινητήρα και τον ήχο της εξαγωγής, ώστε να απολαμβάνουν βέλτιστες επιδόσεις στο δρόμο ή σε συνθήκες πίστας.

Διατίθενται ρυθμίσεις Normal, Sport ή Track, μαζί με ένα ειδικό Drift Mode που επιτρέπει ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος σε αγωνιστικές συνθήκες. Επίσης, διατίθεται σύστημα Launch Control το οποίο με την ενεργοποίησή του προσφέρει την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση. Ενδεικτικά, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 266 km/h. Η τιμή του στην Ελλάδα είναι €45.000.

Ο Ken Block με το Focus RS (vid)