MENU

Θεωρητικά το 2014, τη χρονιά της επιστροφής του Ράικονεν στην ιταλική ομάδα, θα ήταν η σεζόν της ανάκαμψης για τη Φεράρι. Μετά από μια τετραετία, περίπου, που η Σκουντερία στις πίστες έμοιαζε περισσότερο με τραυματισμένο πόνυ, παρά με καθαρόαιμο άλογο, οι υπεύθυνοι της ομάδας είχαν υποσχεθεί στους Αλόνσο και Ράικονεν ένα μονοθέσιο- νικητή. Αντ’ αυτού, τους παρέδωσαν ένα μονοθέσιο. Σκέτο, χωρίς το “νικητή”. 

Ακόμα κι έτσι, όμως, η διαφορά ανάμεσα στους δύο teammates ήταν σχεδόν χαοτική- υπέρ του Ισπανού, φυσικά. Πολλοί επέκριναν τον Κίμι γι’ αδιαφορία, ότι έχασε την ταχύτητά του, πως τον ενδιαφέρουν περισσότερο τα πάρτι και τα ποτά παρά η Φόρμουλα 1 (αυτό το τελευταίο με αρκετά ψήγματα αλήθειας…), όμως η F14 T ταίριαζε στο στυλ του Ράικονεν όσο το μαύρο με το καφέ: καθόλου, δηλαδή. 

Έτσι, όταν ο Φιλανδός ρωτήθηκε αν ευθύνεται και ο τρόπος που οδηγεί για τα άσχημα αποτελέσματα και αν προτίθεται να κάνει κάτι γι’ αυτό, απάντησε: «Δεν βλέπω γιατί  ν’ αλλάξω το οδηγικό μου στυλ. Ακόμα κι αν οδηγούσα διαφορετικά (το 2014), αποκλείεται να πήγαινα γρηγορότερα. Το θέμα δεν είναι το πώς οδηγώ, αλλά πώς μπορούμε να διορθώσουμε το πρόβλημα. Τότε θα έχουμε και καλύτερα αποτελέσματα». 

Ωστόσο, παρά την τραγική- σε βαθμό Ευριπίδειου έργου- περσινή χρονιά, ο Ράικονεν δε χάνει το κουράγιο του για το 2015: «Το επόμενο έτος θα είναι διαφορετικό, διότι θα έχουμε ένα νέο αυτοκίνητο. Είμαι σίγουρος ότι το μονοθέσιο θα είναι καλύτερο, όπως και το συνολικό μας πακέτο». 

Έχοντας, πλέον, στο πλάι του το Σεμπάστιαν Φέτελ, ο Κίμι ξέρει πως το 2015 (πιθανότατα η τελευταία του σεζόν στο γκριντ), πρέπει να είναι καλύτερη της προηγούμενης. 

Θα είναι, άραγε; 

«Αρνείται» ν’ αλλάξει οδηγικό στυλ ο Κίμι