Ο παράγοντας της ομάδας δεν έκανε γνωστό με ποια εταιρεία υπάρχει συμφωνία, αλλά φημολογείται πως θα είναι μια μορφή μη εργοστασιακού κινητήρα της Renault. «Η επόμενη περίοδος θα είναι μεταβατική για μας. Έχουμε συμφωνήσει με προμηθευτή κινητήρων και ελπίζουμε να το ανακοινώσουμε τις επόμενες μέρες», τόνισε σχετικά ο Χόρνερ στο περιθώριο του τελευταίου γκραν πρι της σεζόν, στο Άμπου Ντάμπι.
Η Red Bull είχε απειλήσει ακόμη και με αποχώρηση από το πρωτάθλημα, αν δεν εξασφάλιζε μια μονάδα ισχύος, η οποία θα της επέτρεπε να αγωνίζεται για τις πρώτες θέσεις. «Εάν δεν έχουμε μια ανταγωνιστική μονάδα ισχύος, δεν υπάρχει μέλλον στη F1 για τη Red Bull. Η αυλαία μπορεί να πέσει μετά το Άμπου Ντάμπι. Αυτή είναι η γνώμη του κ. Μάτεσιτς (σ.σ. ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της Red Bull). Αυτός ξέρει ότι κοστίζει το ίδιο ποσό χρημάτων για να αγωνιζόμαστε στις πρώτες θέσεις ή, όπως κάνουμε τώρα, στις "premium μεσαίες θέσεις" και δεν είναι πρόθυμος να το κάνει αυτό γι' ακόμη μια σεζόν», είχε δηλώσει την περασμένη εβδομάδα ο Χόρνερ.
Ο Μάτεσιτς είχε δηλώσει ότι η συνεργασία με τη Renault, η οποία παρείχε στη Red Bull τους κινητήρες, με τους οποίους η ομάδα πανηγύρισε τέσσερα διαδοχικά πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών (2010-13) δεν θα συνεχιστεί την επόμενη χρονιά, παρότι οι δύο πλευρές δεσμεύονταν με συμβόλαιο έως το τέλος του 2016.
- Likes0
- Dislikes0